سیدحسین در موقعیتی که تا به حال ندیده اید (عکس)


حسینی که همین چند روز پیش تولد 30 سالگی خود را جشن گرفت، حالا که تصمیم گرفته دو سال دیگر در استقلال بماند، بی شک نمی خواهد جایگاه جذاب فعلی خود را از دست بدهد و به عنوان باتجربه ترین تیم در راه دفاع تمام تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی انجام خواهد داد. به خصوص که انگیزه ماندن در لیست تیم ملی در وسط است و با مشت های فراوان دوباره اعتماد کادرفنی تیم ملی را جلب کرده است.
حسینی این روزها با روحیه بالایی به کار خود در تمرینات استقلال ادامه می دهد. او در کنار بازیکنانی چون روزبه چشمی و ارسلان مطهری به عنوان بازیکنان باتجربه استقلال به حساب می آیند و بدون شک ساپینتو روی دروازه بان توانمند خود برای لیگ برتر آینده حساب ویژه ای باز کرده است. فصل



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با قطعی شدن جدایی وریا غفوری، از هم اکنون مشخص شده است که سیدحسین حسینی، شماره یک آبی ها، وارث جدید کاپیتانی استقلال خواهد بود. بازوبند کاپیتانی استقلال در سال‌های اخیر و دور به دست ستاره‌های بزرگ بسته شده و حالا گلری که نهمین فصل حضورش را در استقلال می‌گذراند، این فرصت را پیدا کرده تا پارچه گرانبهایی را بر روی بازوی چپ خود ببندد. ستاره تیم با تجربه تر از سایر بازیکنان لیگ 22 وارد زمین می شود.
حسینی البته به دلیل نیمکت نشینی های زیاد وریا غفوری در فصل گذشته، چندین بار به عنوان کاپیتان استقلال وارد زمین شده و به عنوان یکی از باتجربه ترین و باتجربه ترین بازیکنان استقلال چندین بار به فرهاد مجیدی و کادرفنی کمک کرده است. مناسبت هایی در حل مشکلات پیش آمده.

سیدحسین حسینی در فصل آینده لیگ برتر وظیفه بزرگ تری خواهد داشت، او کاپیتان آبی پوشان خواهد بود.


سرویس خبر شماره: 1832914
19 جولای 1401 @ 5:44 ب.ظ
23.4K امتیاز خبر|

19نقطه نظر

تکلیف شماره یک استقلال سنگین تر می شود

سیدحسین استقلال پس از نمایش قدرتمند در لیگ بیست و یکم و کسب دستکش طلای لیگ برتر با ثبت 18 کلین شیت در 26 بازی، بدون شک انگیزه زیادی برای شروع یک فصل رویایی دیگر دارد. او روز گذشته در اولین تمرین استقلال به عنوان کاپیتان این تیم به ریکاردو ساپینتو معرفی شد.
حسینی که خود را برای حضور در فهرست نهایی جام جهانی 2022 قطر آماده می کند، بدون شک تمرینات فشرده ای را پشت سر می گذارد تا فرم ایده آل خود را در فصل جدید حفظ کند و از روحیه خوبی برخوردار است. البته با کاپیتان اول شدن این تیم تکلیف او بیشتر شده است.
شماره یک استقلال علاوه بر وظیفه سنگین دروازه بان و دروازه بان آبی ها در مستطیل سبز نقش نقطه گارد را نیز ایفا خواهد کرد و چیزی شبیه بازوی راست ساپینتو در زمین خواهد بود.