سیدصالحی: از عظمت سپاهان غافل نشوید

سید صالحی افزود: همه کشور من را در فوتبال می شناسند. لطف خدا به من کمک کرد و در چهار تیم بزرگ ایرانی بازی کردم. من خودم را سپاهانی می دانم چون هفت سال در سپاهان بودم. حرمت نان و نمک را می دانم، کاری نخوانده ام و راست می گویم. خواندن کری برای هواداران است. فکر می کنم شانس سپاهان و پرسپولیس برای قهرمانی زیاد است و باید تا روز آخر صبر کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1936725
21 اردیبهشت 1402 ساعت 12:17 |
15 امتیاز خبر

0نقطه نظر

در چهار تیم بزرگ ایرانی بازی کردم

مهاجم سابق سپاهان، پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی خود را پیشگام سپاهان می داند و همچنان معتقد است تیم سابقش شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ دارد.

سیدصالحی: از عظمت سپاهان غافل نشوید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیدمهدی سیدصالحی از نزدیک شاهد جشن قهرمانی شمس آذر بود. وی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: به دعوت آقای حمیداوی آمدم. سعید دخی و مهرداد کریمیان دوستان قدیمی من هستند و حتی در کلاس مربیگری با هم بودیم. من به دعوت آقای حمیداوی آمدم تا با بچه ها دیدار کنم و صعود به لیگ برتر را به مردم خوب قزوین تبریک بگویم.

وی در خصوص شرایط شمس آذر ادامه داد: آنها توانستند با اقتدار جلو بروند و امیدوارم متولیان این شهر حمایت کنند و تیم را تنها نگذارند چرا که شرایط لیگ برتر با لیگ یک بسیار متفاوت است. این تیم نیاز به تقویت و گرفتن بازیکنان بهتر برای لیگ برتر دارد و برای موفقیت این تیم در لیگ برتر نیاز به حمایت کل استان دارد.

سید صالحی که سابقه بازی در تیم های استقلال، پرسپولیس و سپاهان را دارد، نظر خود را در مورد تیم قهرمان اینگونه بیان کرد: استقلال با نتیجه ای که در دیدار با صنعت نفت گرفت شانس خود را از دست داد. پرسپولیس دو بازی سخت مقابل گل گهر و نساحی دارد و سپاهان پیکان و مس. روی کاغذ، سپاهان فرصت های زیادی دارد و پرسپولیس با یک امتیاز بیشتر قهرمان شد، اما عظمت سپاهان را نباید نادیده گرفت.