سیدی: واقعا از عذرخواهی فنایی ناراحت شدم

سرمربی سابق دروازه‌بان‌های پرسپولیس می‌گوید لک و گوهری باید هرچه زودتر با نهایت قدرت، قدرت و کیفیت در این ترکیب بدرخشند تا از فشار فعلی خارج شوند.

سرمربی سابق پرسپولیس درباره انتقاد هواداران از وضعیت گل پرسپولیس گفت: در آستانه دربی قصد ندارم با مصاحبه ام به حامد لک فشار بیاورم اما بی انصافی است که واقعیت ها را نادیده بگیرم. گاهی به نفع تیمش و شاید خود بازیکن، کادرفنی دیگر نباید با بازی به او فشار بیاورد و مطمئناً نیمکت نشینی لک در بازی بیشتر به نفع او بوده است. اما در دربی بعدی تصمیم نهایی برای بازی با لک یا گوهری کادرفنی گرفته می شود. لک تجربه بیشتری دارد و باید در تمرینات باقی مانده تا دربی شرایط او را بسنجید. گوهری دروازه بان کوچکی نیست و می تواند شرایط خوبی را دنبال کند. اینکه این اولین دربی او است بهانه خوبی نیست و همه بازیکنان و دروازه بان ها اولین دربی را داشتند. هر دروازه بانی که در این مسابقه بازی می کند باید در بهترین شرایط روحی و فنی باشد.

سیدی درباره ارزیابی خود از شرایط دربی تهران می گوید: با توجه به حساسیت و شرایط قرعه کشی، قطعا این دیدار بیش از هر زمان دیگری برای هواداران دو تیم مهم است. اگرچه مردم در روزهای پایانی سال معمولاً سرشان شلوغ است، اما این بازی می تواند عید نوروز را برای هواداران تیم برنده تبدیل به تعطیلاتی شیرین یا تلخ کند. بازنده دربی عید مطمئنا شرایط خوبی نخواهد داشت. به همین دلیل هر دو تیم مراقب هستند که اشتباه نکنند و خاطرات بد خود را حفظ نکنند.

وی ادامه داد: هر دو تیم در وهله اول تلاش می کنند در این بازی شکست نخورند اما پرسپولیس با توجه به نیازشان به برد در این بازی قطعا باید عملکرد هجومی تری داشته باشد. با این حال به نظر من تساوی در این بازی نمی تواند شانس پرسپولیس را برای قهرمانی در لیگ کاهش دهد و هنوز هفت بازی بعد از دربی باقی خواهد ماند. در دربی های اخیر کیفیت مسابقات کاهش چشمگیری داشته است و امیدوارم شاهد شرایط متفاوتی در این بازی باشیم.

وی در خصوص انتقاد داوود فنایی و عذرخواهی سرمربی دروازه بانان پرسپولیس گفت: زمانی که سرمربی پرسپولیس بودم در ساعات اولیه شب می خوابیدم. چون قبل از اینکه تیم و دروازه بان ها تمرین کنند، خودم تمرین کردم. در آن زمان علیرضا بیرانوند و رادوشوویچ شاهد جدیت من با قدرت و انگیزه بیشتری تمرین کردند. نتیجه این تمرینات در بازی ها نمایان شد و علیرضا بیرانوند یک پنالتی حساس را گرفت و در نتیجه کاملا موثر بود. ما این بازی را 1-0 بردیم. حالا فنایی باید فضای کاری خود را نسبت به تیم های قبلی که با یحیی کار می کردند تغییر دهد تا کمتر تحت فشار قرار بگیرند. البته من برای او احترام زیادی قائلم و وقتی از هواداران فضای مجازی عذرخواهی کرد پشیمان شدم. من به عنوان مربی سابق پرسپولیس این را الان درک می کنم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1815350 |
23 مارس 1400 در 09:03 ب.ظ |
29,836 |

4نظرات

لک و گوهری باید با بالاترین توان فنی و معنوی برای دربی آماده شوند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محسن سیدی مربی سابق دروازه بان های پرسپولیس که در دوران حضورش در این تیم توانست بیرانوند و بوژیدار را در اوج آماده سازی نگه دارد تا کالدرون کاملا از بازی خارج شود. گل این تیم، درباره اتفاقات اخیر پیرامون عملکرد دروازه بان، این تیم واکنش نشان داد.