سید حسین و قدمی فراتر از نجات و غواصی! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2019895
19 مه 1403 در 5:55 ق.ظ.
2.6 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

نقش ویژه یک ناخدا: سکوت اسکله ها تبدیل به زلزله شده است

حسینی با واکنش فوق العاده خود در دیدار با ذوب آهن شرایط را به سود استقلال تغییر داد.

سید حسین و قدمی فراتر از نجات و غواصی!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیدحسین حسینی در دقایق پایانی دیدار استقلال و ذوب آهن با واکنشی عالی آبی ها را در این دیدار حفظ کرد و به هم تیمی هایش فرصت داد تا گل پیروزی را امتحان کنند.

روی ضدحمله یاران ذوب آهن و نفوذ سریع از سمت راست، گریگول چابرادزه توپ را جمع کرد و با دید خوب یک پاس سریع به سمت مقابل فرستاد. این موضوع توسط ذوبی ها جدی گرفته شد، پس از این صحنه سکوهای آزادی منفجر شد. و استقلالی ها جان تازه ای گرفتند و برای حملات بعدی با انرژی بیشتری به سمت دروازه ذوب آهن حرکت کردند.

بازیکنان ذوب آهن در این دیدار برنامه و برنامه ضدحمله خاصی داشتند و بر سرعت بازیکنان خود تکیه می کردند و در اکثر صحنه ها پوشش لازم توسط مدافعان استقلال و در صحنه ای که خط دفاعی استقلالی ها دست نخورده باقی ماند. ، نوبت به درخشش دروازه بان آنها رسید و حسینی بازی را خوب خواند، پورتال این تیم بسته ماند.

2019504
2019505

حسینی در این دیدار خیلی زود یک گل به ثمر رساند و نتوانست دروازه خود را در این دیدار محکم نگه دارد اما در ادامه بازی به خوبی خط دفاعی تیم را هدایت کرد و علاوه بر عملکرد خوبش در زمین، بازیکنان این تیم را به خوبی هدایت کرد. در شرایط مساعدی قرار داشتند و اجازه ندادند روند بازی از آنها فرار کند.

استقلالی ها دقایقی پس از واکنش فوق العاده حسینی گل پیروزی را به ثمر رساندند و شادی جالب کاپیتان استقلال نسبت به هواداران استقلال یکی از صحنه های جالب این دیدار بود که هواداران حاضر در ورزشگاه را به وجد آورد.

مجله اخبار فوتبال داخلی