سیس: کی روش گفت تو موهامو ناک اوت کردی!

آلیو سیسه می گوید کارلوس کی روش مربی بزرگی است و از دیدار با او خوشحال است.

سیس: کی روش گفت تو موهامو ناک اوت کردی!

آلیو سیسه در نشست خبری پس از بازی با ایران گفت: می توانم بگویم که از نظر کیفی بازی بسیار جالبی بود، اما وقتی به نسبت موقعیت هایی که ایجاد کردیم نگاه کنید، می توانستیم گل دوم یا حتی سوم را بزنیم. در فوتبال وقتی شانس گلزنی داری باید تمام کنی.


سرویس خبر شماره: 1845493
5 اردیبهشت 1401 ساعت 22:22 |
40 هزار |

15نقطه نظر

وقتی فرصت گلزنی داریم باید کار را تمام کنیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به نظر می رسد آلیو سیسه سرمربی موفق تیم ملی سنگال از تساوی مقابل ایران راضی نیست. او به طور غیرمستقیم از اسماعیل سار بازیکن تیمش گلایه کرد که موقعیت های گلزنی بسیار خوبی را از دست داد.

سرمربی سنگال در مورد گفتگوی او و کی روش که اواخر بازی و کاملا دوستانه اتفاق افتاد پاسخ داد.: کی گفت به من نگاه کن، وقتی برای قهرمانی جام ملت های آفریقا با تو روبرو شدم، به خاطر تو موهایم را از دست دادم. امروز به من رحم کن من هم به او گفتم که چطور با من همین کار را کرد. از ملاقات با کارلوس خوشحالم، او مربی بزرگی است. کی روش یکی از مربیانی است که باید به او اعتماد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

آلیو سیسه در پاسخ به این سوال که چرا از ایلیمان آندایه استفاده نمی کند، مهاجم شفیلد یونایتد که در 10 بازی توانسته 5 گل به ثمر برساند، گفت: به خاطر رقابت! صرفا – فقط! وقتی بازیکنانی مانند سادیو مانه، کرپین دیاتا، بولای دیا را در مقابل خود داریم، رقابت زیادی بین بازیکنانی که مدعی حضور در تیم ملی هستند وجود دارد. ویژگی های ایلیمان ندایی را به خوبی می شناسم اما همانطور که گفتم رقابت زیادی برای حضور او در تیم ملی وجود دارد.

وی ادامه داد: وقتی ظرفیتی که دارید را می بینید با خود می گویید باید از فرصت ها استفاده کرد. باید روی آخرین نماها کار کنید. این کلید گم شده است. ولی این تساوی من را نگران نمی کند، ما بازیکنانی داریم که می توانند گل بزنند. اگر تعداد مدافعان بیشتر باشد، باید ترکیب، کیفیت فنی و انتخاب مناسبی داشته باشید. گلزنی سخت است اما من نگران نیستم. کلید گم شده است، اما کیفیت از بین نمی رود.