سیلوا: می خواستم سیتی را به خاطر کرونا ترک کنم


سرویس خبر شماره: 1813732 |
14 مارس 1400 ساعت 11:26 |
759 امتیاز خبر|

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پپ گواردیولا تابستان گذشته تایید کرد که سیلوا یکی از دو تا چهار بازیکنی است که درخواست جدایی از این تیم در پایان فصل را داده اند.
اما مبلغی که مدیران سیتی برای فروش این بازیکن در نظر گرفته بودند با هیچ یک از پیشنهادات پیشنهادی همخوانی نداشت و همین امر باعث شد تا او به حضورش در این تیم ادامه دهد.
سیلوا در مصاحبه ای با تایمز فاش کرد که پس از شیوع ویروس کرونا به تنهایی تحت فشار قرنطینه قرار گرفته است و نتوانسته برای دیدار با خانواده خود به پرتغال سفر کند.

او به تایمز گفت: در آن زمان در انگلیس کمی احساس تنهایی نمی کردم و از شرایط زندگی ام راضی نبودم. وقتی خوشحال نیستید، نمی توانید مثل قبل کار کنید. من مشکل جسمی نداشته ام، اما اگر با لبخند روی صورتت کار نکنی، یعنی وضعیت خوب نیست.»
او با اشاره به شرایطش گفت: من با باشگاه صحبت کردم چون از زندگی در اینجا راضی نبودم و می خواستم به خانواده ام نزدیکتر باشم، اما اینکه می خواستم سیتی را ترک کنم ربطی به این موضوع نداشت. باشگاه و می خواهم سیتی را ترک کنم. هیچ باشگاهی وجود نداشت. من منچستر سیتی را دوست دارم. من هواداران، هم تیمی ها و این باشگاه را دوست دارم. بعدش هیچ اتفاقی نیفتاد من ماندم و همیشه تمام تلاشم را برای این تیم انجام خواهم داد.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی گفته است که به دلیل تنهایی در قرنطینه کرونا، می‌خواهد باشگاه را ترک کند.