سیمئونه: اظهارات مدیر باشگاه حرف همه ما بود

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید از بیانیه کایل مارین مدیر اجرایی باشگاه علیه رئال مادرید و هیئت داوری اسپانیا حمایت کرد.

سیمئونه: اظهارات مدیر باشگاه حرف همه ما بود

دیگو سیمئونه در کنفرانس خبری امروز خود و در واکنش به اظهارات خیل مارین گفت“از روزی که وارد فوتبال اسپانیا شدم، هرگز با چنین اظهارات شجاعانه ای روبرو نشده ام. خیل مارین قلب همه هواداران، مدیران، کادر فنی و بازیکنان اتلتیکو را تحت تاثیر قرار داده است. ما اجازه ندهیم برای توجیه شکست تلاش نکنیم و فقط منتظر بمانیم. برای اینکه عدالت اجرا شود. اینکه داوران و VAR دیدگاه یکسانی نسبت به همه تیم ها دارند. خیل مارین در مورد پرونده سبایوس موضع کاملاً طبیعی گرفت که به اندازه کافی واضح بود. او همان چیزی را گفت که همه ما می خواستیم بگوییم.”

1793930

سیمون ادامه داد:چه تغییری رخ خواهد داد؟ هیچ چی. شکست خوردیم و باید بپذیریم که دیگر در کوپا دل ری نیستیم. اتلتیکو باید تلاش کند تا بهتر و بهتر شود. به نظر می رسد ما به دنبال بهانه و توجیهی برای باخت هستیم، اما اینطور نیست. حرف های ما برای کسی مهم نیست و واقعیت این است که رئال مادرید صعود کرد و ما حذف شدیم.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دربی پنجشنبه شب رئال و اتلتیکو حواشی زیادی از نظر داوری داشت. اتلتیکو معتقد است که دنی سبایوس باید اخراج می شد زیرا او بازی را 1-0 رهبری کرد و رئال در 10 فرصتی برای بازگشت نداشت، اما سبایوس کارت زرد دوم را دریافت نکرد و میزبان توانست گل تساوی را به ثمر برساند. اهداف زیر اعتصاب با خیل مارین، مدیر اجرایی اتلتیکو، اظهارات تندی علیه رئال و کمیته داوران داده و گفته است که هیچ داوری جرات بازی 10 نفره رئال را در دربی، حتی در برنابئو، ندارد.

1795938


سرویس خبر شماره: 1867291
فوریه 08, 1401 در 04:55 ب.ظ
1.9 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

شجاعت او قابل تحسین است

سیمئونه در مورد آینده خود گفت:“قرارداد من به گونه ای است که ادامه من در اتلتیکو به نتایجی که در پایان فصل به دست می آوریم بستگی دارد. در پایان هر فصل می نشینیم و در مورد آینده صحبت می کنیم. امسال نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی