سیمئونه: هواداران اتلتیکو حق دارند ناامید شوند

ترس از مصدومیت بازیکنان قبل از جام جهانی:“زمانی که فوتبال بازی می کردم، قبل از جام جهانی بسیار هیجان زده بودم. اشتیاق من در حال افزایش بود، اما برای تیم باشگاهی ام تسلیم نشدم. وقتی برای باشگاه خود بازی می کنید، باید جام جهانی را فراموش کنید. جهان. این چیزی است که از بازیکنانم انتظار دارم.”



مجله اخبار فوتبال داخلی

سیمئونه که امروز در نشست خبری بازی با اسپانیول شرکت کرد، در واکنش به وضعیت اسفناک تیمش گفت:اینجا در اتلتیکو ما مانند یک خانواده هستیم و در خانواده می‌توانی با همسرت، فرزندانت، والدینت درگیر شوی، اما در نهایت برای حل مشکلات گرد هم می‌آییم. در خانواده اتلتیکو، اکنون بیش از هر زمان دیگری چنین است. زمان اتحاد است و اینگونه بر مشکلات غلبه خواهیم کرد.”


سرویس خبر شماره: 1851979
14 نوامبر 1401 در 4:35 ب.ظ
1.3K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

توقعات را از من بالا ببر

دیگو سیمئونه ناامیدی هواداران اتلتیکو از نتایج این تیم در لیگ قهرمانان اروپا را درک کرده و قول داده است که آن را جبران کند.

سیمئونه: هواداران اتلتیکو حق دارند ناامید شوند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اتلتیکو مادرید پس از رئال و بارسا در رده سوم لالیگا قرار دارد اما در لیگ قهرمانان اروپا با شکست بزرگی روبرو شده است. تیم تحت هدایت دیگو سیمئونه در گروه خود در رده آخر قرار گرفت و حتی از لیگ اروپا هم حذف شد. این در 11 سال حضور سیمئونه در اتلتیکو بی سابقه بوده است.

سیمون ادامه داد“من کاملا مخالفت هواداران را درک می کنم. من هرگز از آنها چیزی نپرسیدم، اما می خواهم آنها انتظارات خود را از من بالا ببرند. من و کل تیم باید سخت تر کار کنیم. هواداران همیشه با ما بوده اند و آنها شایسته تیم هستند. آنها کاملاً درست می گویند و برای دیدن پیروزی تیم به ورزشگاه می آیند.”