سینا سعیدی فر فراتر از دروازه بان سوم!

سینا با عملکردش مقابل تراکتورسازی نشان داد در روزهایی که گلر اول مصدوم است یا می خواهد استراحت کند می تواند دروازه بان مطمئنی در تور آبی ها باشد. او با این عملکرد شاید با ریکاردو ساپینتو جایگاه خود را در بین دروازه بانان استقلال ارتقا داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

قبل از اینکه استقلال برتری خود را بر تراکتورسازی تثبیت کند، سینا سعیدی فر در چند صحنه واکنش خوبی نشان داد و حتی در یک صحنه تک به تک دروازه استقلال را نجات داد. در صحنه منتهی به گل قنبری، صحنه حرکت آهسته را نشان می دهد، توپ در آخرین لحظه با برخورد به پای روزبه مصاممی تغییر جهت داد و درست از کنار دستان سینا افتاد و ضربه را مهار نشدنی کرد. در صحنه های دیگری که منجر به شلیک بازیکنان تراکتور شد، سینا موقعیت خوبی داشت و اجازه نداد بیش از یک بار دروازه استقلال باز شود و در نهایت با خاطره ای خوب زمین را در هفته پایانی لیگ برتر ترک کرد.

1877114

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زمانی که علیرضا رضایی دروازه بان دوم استقلال در تلاش برای بازگشت به این تیم است و هنوز کاملاً آماده بازگشت به تیم نیست، ریکاردو ساپینتو به سیدحسین حسینی مرخصی داد، غیر قابل باور بود. دروازه بان اول و کاپیتان استقلال. اما این تصمیم سرمربی پرتغالی هوشمندانه بود. اول اینکه سیدحسین به خاطر بازی های پشت سر هم در لیگ برتر و همچنین جام حذفی خسته شده بود و دوم اینکه به نظر می رسید به استراحت نیاز دارد چون شانس قهرمانی در لیگ برتر را مانند دیگر استقلالی ها از دست داد. بازیکنان مهمتر از آن ریکاردو ساپینتو سینا سعیدی فر را می شناخت و می دانست در روزهای سختی که استقلال به دنبال پایانی خوب در لیگ برتر بود می تواند دروازه بان قابل اعتمادی در ترکیب آبی ها باشد.

1877113


سرویس خبر شماره: 1938367
29 اردیبهشت 1402 ساعت 08:30
2.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

زمانی که رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد؛ در قسمت با تراکتور ریکاردو ساپینتو، حسین حسینی استراحت کرد، خیلی ها از گل استقلال می ترسیدند!

سینا سعیدی فر فراتر از دروازه بان سوم!