سینگ: بعد از دعوت شدن به تیم ملی هند، نگاه مردم به من متفاوت بود

* به هر قیمتی نمی خواستم بازی کنم
یکی دو پیشنهاد را به دلیل مسائل مالی و چند پیشنهاد را به خاطر خارج بودنم رد کردم. دوستانم مرا می‌دانند که به هیچ قیمتی به جایی نمی‌روم و از نظر مالی و شخصی بازیکن یا فردی نیستم که با هر وسیله‌ای به جایی برسم. موقعیت، شخصیت و مدیریت تیم برای من مهم است. اول از همه با باشگاه، مربی، سرمربی درباره این مسائل صحبت می کنم و بعد انتخابم را انجام می دهم.

امید سینگ بازیکنی که در این فصل خود را بدون تیم دید، معتقد است پس از دعوت به تیم ملی هند، نظرها درباره او در ایران تغییر کرد.

سینگ: بعد از دعوت شدن به تیم ملی هند، نگاه مردم به من متفاوت بود


سرویس خبر شماره: 1844626
29 سپتامبر 1401 @ 5:53 بعد از ظهر |
1.1 هزار |

0نقطه نظر

بدون تیم ماندم، اما با قدرت برمی گردم.

* بعد از دعوت شدن به تیم ملی هند نظرها عوض شد!
اگر یک سری اتفاقات در زندگی من و فوتبالیستم رخ نمی داد، می توانستم سال ها برای تیم ملی بازی کنم و حداقل در یک جام جهانی در کنار تیم ملی باشم. از زمانی که به تیم ملی هند دعوت شدم نگاه های زیادی در ایران نسبت به من تغییر کرده است، اما نمی دانم چه اتفاقی افتاده و خودم هم نمی دانم و فقط می دانم که باید تمرین کنم و سخت کار کنم. می دانم که خدا بالاتر است و همه چیز را می بیند و با تلاش به تمام اهدافم می رسم. من به عنوان یک فوتبالیست در اوج بلوغ هستم و مطمئن باشید در این چند سال من را فراتر از سال های قبل خواهید دید. من قبلا یک سری مصدومیت داشتم و نتوانستم توانایی هایم را نشان دهم. همه چیزهایی که از من دیدی شاید 20 یا 30 درصد استعداد من بود، مطمئن باش در این چند سال استعدادهای متفاوت و کمیابی از من خواهی دید و همه را به ثمر خواهم رساند تا تو آنها را دیدی. من برای رسیدن به اهداف و آرزوهایم با جان و دل می جنگم و تلاش می کنم. همه کسانی که با من کار کرده اند می دانند که من چه آدم سخت کوشی هستم و تا آخرین نفس می جنگم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* وقتی به ایران برگشتم، نقل و انتقالات تمام شده بود!
بعد از پایان فصل پارسال چند روز بعد به دلیل مشکلات خانوادگی و یک سری مشکلات قرار شد یک سفر یک هفته تا ده روزه به خارج از ایران داشته باشیم که اجبار شد اما متاسفانه سفر یک هفته ای ده روزه به یک ماه تبدیل شد، آن را به چهل روز تبدیل کرد و ما برای تمام تعطیلات لیگ آنجا بودیم. من برنامه تمرینی فشرده ای در آنجا داشتم و قبل از رفتن به آنجا و تا رسیدن به آنجا با چند تیم صحبت کرده بودم. با یکی دو تیم به دلیل توافق مالی نتوانستم پیشنهاد آنها را قبول کنم و به چند تیم قول دادم که وقتی به ایران آمدم پای میز مذاکره بنشینیم اما هیچ وقت فکر نمی کردم این سفر اینقدر طولانی شود. و آن سفری که قرار بود ده روز طول بکشد. برگردیم، 40 تا 50 روز طول کشید و من به همه تیم ها گفتم که قرار است با آنها مذاکره کنم اگر بازیکنی در نظر دارند و لیست دومی دارند، می توانند بازیکنشان را بگیرند چون در شخصیت من نیست که باشم. از کسی خجالت می کشم و نمی توانم به تمرینات بروم و در اردوها همراهی کنم. من آنها نخواهم بود. شرایط کار و زمان بازگشتم مشخص نبود و بعد از ورودم به ایران چند روز از پایان نقل و انتقالات می گذشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امید سینگ بازیکن فنی دو فصل اخیر آلومینیوم اراک و هافبک سابق تیم های نفت مسجد سلیمان، نساجی و پارس جنوبی با وجود 31 سالگی در بیست و دوم بدون تیم ماند. فصل ما نیز از این ماجرا به او گفتیم که مصاحبه او را در این صفحه می خوانید:

* تا چند روز دیگر تصمیم خواهم گرفت
در حال حاضر با یک مربی خصوصی در ایران به صورت فشرده تمرین می کنم و در شرایط عالی هستم و هنوز تصمیمی نگرفته ام اما در چند روز آینده تکلیفم را مشخص خواهم کرد. امیدوارم اگر بخواهم فوتبالم را در ایران، خارج از ایران یا هند ادامه دهم، در چند روز آینده تصمیم نهایی را خواهم گرفت.

* برای درخواست هایم به آلومینیوم فشار نمی آورم
نمی توانم بگویم ناراحت هستم اما مطالبات کوچک من همچنان پابرجاست که از زمانی که به ایران برگشته ام صحبتی در مورد آن ندارم اما با شنیده ها فرزندان پول دیگران را واریز کرده اند اما هنوز این ادعاها نشده است. به حساب من واریز شد و ما از طریق وکیلم با باشگاه در حال مکاتبه هستیم. هیچ نگرانی یا ناراحتی وجود ندارد چون مثل خانواده من هستند و اگر آنها تا به حال کاری انجام نداده اند هرگز از این تیم ناراحت و ناراحت نمی شوم زیرا همه مردم آنجا دوستان و برادران من هستند و مطمئن باشید که هرگز به این باشگاه فشار نمی‌آورم و همیشه برای آنها آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم در آینده بهترین نتایج را بگیرند و بدانند که دعای ما آنها را هدایت خواهد کرد.

من با قدرت بر می گردم
در پایان می خواهم بگویم از مردم، خبرنگاران و اهالی فوتبال تشکر می کنم که در تعیین تیم جدیدم خیلی پیگیر بودند اما آنقدر درگیر این مسائل بودم که وقت هیچ صحبتی نداشتم. یا مصاحبه، و همه می‌دانند که چندین ماه است که مصاحبه انجام شده است. مردم با من خوب بوده اند و امیدوارم انتخاب خوبی داشته باشم و مانند گذشته قوی برگردم تا همه چیزهای خوبی را که قبلا اتفاق افتاده بهبود بخشم.
برای همه کسانی که به من فکر می کنند، چه دوست دوست داشته باشیم و چه دشمن، آرزوی موفقیت دارم و هر جا که هستند در کنار خانواده هایشان سلامت باشند.

آلومینیوم در قلب من می ماند
هر سال در هر تیمی بازی می کنم، از این تیم، گروه، هواداران و بازیکنانی که با من بازی کردند تشکر می کنم. من چندین سال در آلومینیوم بازی کردم و این همه نفر، مدیریت، تدارکات و رئیس هیئت مدیره این تیم برای من زحمت کشیدند، من هم تا آخر عمرم برای آنها زحمت کشیدم، هر چه در توان داشتم برای این تیم گذاشتم. و امیدوارم در آینده، چه من باشم و چه نباشم، موفق شود. تیم آلومینیوم قطعا در قلب من می ماند، از ته دل دوستش دارم و این شهر را شهر خودم می دانم، آنجا با همه زندگی کردم و تمام گرمی و سردی این شهر و تیم را حس کردم. برای همه اعضای تیم آلومینیوم آرزوی موفقیت دارم و از هیئت مدیره، کادر فنی، آقایان رحمتی و فاضلی که سرپرست هستند تشکر می کنم.