سیوانه قرار است اخراج شود، ژابی گزینه اصلی لورکوزن است


حالا ESPN گزارش داده که ژابی یکی از گزینه های اصلی باشگاه آلمانی برای جانشینی سیوانه است. ستاره سابق رئال و بایرن مونیخ پیش از این هدایت تیم دوم رئال سوسیداد را بر عهده داشت، اما در ماه می از این سمت استعفا داد.
در سال 2021 او به تیم کمک کرد تا پس از 60 سال برای اولین بار به لیگ دسته دوم اسپانیا برسد. او سپس تصمیم گرفت به دنبال یک چالش جدید باشد و باشگاه را ترک کرد اما هنوز به تیم دیگری ملحق نشده است.
پیش از این گفته می شد که لورکوزن نیز به توماس توخل پیشنهاد داده بود اما این سرمربی سابق چلسی با حضور روی نیمکت این تیم موافقت نکرد و به پیشنهاد این باشگاه پاسخ منفی داد.


سرویس خبر شماره: 1846650
13 اکتبر 1401 در 1:35 ب.ظ
1.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرلورکوزن شب گذشته در سومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پورتو رفت و با نتیجه 0-2 مغلوب این تیم شد.
آنها در بوندسلیگا عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و از هشت دیداری که در این رقابت ها انجام دادند تنها توانستند پنج امتیاز کسب کنند تا در جمع تیم های انتهای جدولی قرار بگیرند.
اگرچه سران این باشگاه پیش از این اعلام کرده بودند که سیوانه اعتماد کامل دارد، اما حالا به نظر می رسد با باخت شب گذشته مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا شرایط تغییر کرده و به دنبال گزینه ای برای جانشینان لس این مربی هستند. سوئیسی هستند.

ژابی آلونسو ستاره سابق رئال مادرید اولین گزینه بایرلورکوزن برای جانشینی جراردو سیوان است.

سیوانه قرار است اخراج شود، ژابی گزینه اصلی لورکوزن است