شاخص ظاهری برای ثبت نام کلاس A در آسیا!


کد اطلاعات: 2048548
25 ژوئن 1403 در 2:07 ب.ظ.
3000 امتیاز خبر|

5نقطه نظر

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال می گوید: این کمیته برای انتخاب افرادی که در دوره های مربیگری A آسیا شرکت می کنند، به ظاهر افراد نیز توجه داشت.

شاخص ظاهری برای ثبت نام کلاس A در آسیا!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ابراهیم شکوری رئیس کمیته آموزش فدراسیون در حاشیه مراسم افتتاحیه دوره مربیگری سطح A فوتبال در آسیا گفت: 24 نفر در 24 روز برای کمک به فوتبال و رشته مربیگری در آینده. این افراد از بین 50 نفر که ثبت نام و مصاحبه شده بودند انتخاب شدند. حضور در تیم ملی و در تیم های بزرگ شاخصی است که تنها شاخص نیست. باید فرهنگ جامعه را در نظر بگیریم و حتی ظاهر افراد نیز بررسی شده است.

وی با بیان اینکه دوره های آموزشی مربیگری در اهواز و قزوین برگزار می شود، گفت: برگزاری این دوره ها بسیار سخت است و باید نام همه این افراد در سامانه کنفدراسیون فوتبال آسیا ثبت شود. کسانی که در AFC ثبت نام نکرده اند در این کلاس ها شرکت نمی کنند.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال که در شروع لیگ بیست و دوم قائم مقام باشگاه پیکان بود، درباره سقوط شرکت های خودروسازی به لیگ دسته اول فوتبال گفت: پیکان یک باشگاه ریشه دار است. در اولین فصلی که در این باشگاه بودم به مقام یازدهم رسیدیم و در آذرماه 1402 از پیکان جدا شدم، از اتفاقات زیاد اطلاعی ندارم. ضمن اینکه احساس خطر می کردم و باشگاه در شرایط سختی قرار داشت.

شکوری با اشاره به وضعیت مالی باشگاه پیکان افزود: کارخانه ایران خودرو 50 تا 55 میلیارد تومان برای پیکان بودجه در نظر گرفت و این تیم آخرین تیم از نظر بودجه بود. چندین بار گفتم با این بودجه احتمال افتادن تیر زیاد است. یک زمانی احساس کردم نمی توانم به باشگاه کمک کنم و رفتم. باشگاه هایی با بودجه بیشتر و تماشاگر بیشتر می توانند از شرایط بهتری بهره مند شوند.

مجله اخبار فوتبال داخلی