شادی دیوانه وار کونته در بین هواداران مارسی (عکس)


سرویس خبر شماره: 1851421
11 نوامبر 1401 ساعت 09:13 |
1.3 هزار |

0نقطه نظر

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام پس از پیروزی تیمش مقابل مارسی در حالی که در میان هواداران مارسی نشسته بود، خوشحال بود.

شادی دیوانه وار کونته در بین هواداران مارسی (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تاتنهام شب گذشته در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف مارسی رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 مقابل این تیم به برتری برسد.
سه امتیاز این بازی برای تاتنهام ارزش زیادی داشت چرا که با پیروزی مقابل مارسی نه تنها صعود خود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرد، بلکه به عنوان یک قهرمان به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کرد.
مارسی گل اول آن بازی را به ثمر رساند اما تاتنهام در دقیقه 54 توسط کلمنت لنگله موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند اما بازی به پایان نرسیده بود و آنها در دقیقه 95 بازی توسط پیر امیل هویبرگ گل پیروزی را به ثمر رساندند. برای تکرار اما این بار کمک داور ویدیویی گل را رد نکرد.

کونته که پس از مردود شدن گل این تیم در بازی هفته گذشته به داور اعتراض کرده بود، از زمین مسابقه اخراج شد و در سکوها نشست و در حالی که تعدادی از هواداران تیم میزبان او را محاصره کرده بودند، به شدت ابراز داشتند که این گل به ثمر رسیده است. خوشحال بود که سوژه بسیاری از رسانه ها شد.
افرادی که در کنار این مربی ایتالیایی حضور داشتند اصلا از ابراز هیجان و احساسات او راضی به نظر نمی رسیدند اما این سوال برای او که معروف است در کنار زمین ابراز احساسات می کند اهمیتی نداشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی