شادی زیر پوست کاپیتان استقلال/ جام حذفی هم به عدد 7 رسید

حسینی که در بازی های اول و دوم این فصل مقابل سپاهان و ملوان بندرانزلی گلزنی کرده بود، از هفته سوم و بازی با مس کرمان کلین شیت خود را آغاز کرد. او فصل گذشته با 18 کلین شیت رکورد جدیدی را برای خود و فوتبال باشگاهی کشورمان به ثبت رساند.

توجه داشته باشید؛ حسینی با بازگشت به تهران به اردوی تیم ملی پیوست و اکنون خود را برای حضور در جام جهانی 2022 قطر آماده می کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

سیدحسین حسینی، دروازه بان 30 ساله استقلال و رکورددار کلین شیت در سال های اخیر نیز در دیدار سوپرجام توانست دروازه خود را بسته نگه دارد.

شیرازی دروازه بان استقلال در این فصل به ترتیب برابر مس کرمان، نفت مسجد سلیمان، پیکان، ذوب آهن، آلومینیوم اراک و هوادار 6 گل برای استقلال بسته بود تا به سوپرجام برسد. اگرچه دیدار دو تیم استقلال و نساجی در دیدار سوپرجام با برتری نسبی استقلال همراه بود و شاگردان حمید مطهری فرصت کمی برای تحت فشار قرار دادن دروازه سید حسین حسینی نداشتند، اما علیرغم این اتفاق حسینی در یکی دو دقیقه مانع از باز شدن دروازه استقلال شد. نقاط بحرانی. تک گل امیر ارسلان مطهری در دقیقه 52 اولین قهرمانی استقلال در فصل جدید فوتبال را رقم زد. همچنین حسینی هفتمین بازی خود را با یک گل بسته انجام داد.

شادی زیر پوست کاپیتان استقلال/ جام حذفی هم به عدد 7 رسید

دروازه بان ملی پوش استقلال در دومین بازی تدارکاتی تیم ملی مقابل سنگال در اردوی اتریش به مدت نود دقیقه در دروازه تیم کشورمان عملکرد درخشانی داشت. او اگرچه در مراسم اهدای جوایز شادی نکرد و تنها جام را بالای سر برد، اما با صحبت های بعد از بازی و عزمش برای درخشش در جام جهانی مشخص شد که تیمش بدون گلزنی قهرمان شده است. دوباره هدفش را داشت و امیدش برای حضور در جام جهانی نیز بیشتر شد.