شادی نابهنگام کار ستاره آبی/ تولد نامزد خشم سران باشگاه را برانگیخته است.

به گزارش کوریره دلو اسپورت، لائوتارو مارتینز به دلیل جشنی که به مناسبت تولد نامزدش در یک کلوپ شبانه در شهر میلان برگزار شد، سران اینتر را عصبانی کرده است.

به گزارش پیک؛ لائوتارو که در این فصل در تمامی رقابت ها در 19 بازی تنها 7 گل به ثمر رسانده است، نه تنها جشن گرفت، بلکه با صدای بلند در یکی از محله های معروف میلان جشن گرفت و عکس هایی از این جشن را در فضای مجازی با هوادارانش به اشتراک گذاشت.

مسئولان باشگاه اینتر که از ژست لائوتارو ناراحت بودند، بلافاصله جریمه ای را برای ستاره آرژانتینی در نظر گرفتند که میزان آن مشخص نیست. به گزارش باشگاه، تصمیم ستاره آرژانتینی برای جشن گرفتن درست پس از باخت تیمش، بی احترامی به هم تیمی هایش بود. البته ظاهرا بعد از این که این بازیکن به خاطر رفتارش محرز شد، حال و هوای رختکن تیم آرام شد.



سرویس اخبار فوتبال خارجیعصر یکشنبه، در اولین دربی فصل ایتالیا، اینتر رقیب دیرینه اینتر را 2-0 شکست داد و در نتیجه دو یا سه پله در جدول رده بندی سقوط کرد و زیر بانوی پیر قرار گرفت. این اتفاق باعث ناراحتی بسیاری از هواداران اینتر شد که تیمشان در آستانه پیروزی بود، اما لائوتارو 25 ساله بدون توجه به این موضوع جشن گرفت و تصمیم او برخلاف انتقادات شدیدی بود که پیش از این به ستاره آرژانتینی به دلیل بالا آمدن او وارد شده بود. فصل افت ، اضافه.