شارژ لمپارد; در آنفیلد همیشه اینطور است!

“ما می خواستیم نظم داشته باشیم و موقعیت هایی برای گلزنی ایجاد کنیم. ما چند موقعیت داشتیم، در نیمه اول خوب بازی کردیم و نیمه دوم را خوب شروع کردیم. اگر گل اول را می زدیم، شرایط فرق می کرد و احساس متفاوتی داشتیم.” فرانک لمپارد گفت. ما نمی توانیم مقابل لیورپول بازی کنیم، 60 دقیقه باهوش بودیم و بعد از آن شرایط خیلی سخت شد.


سرویس خبر شماره: 1821260 |
04 ارديبهشت 1401 ساعت 23:27 |
15,735 امتیاز خبر|

0نظرات

نتیجه ناامید کننده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در نهایت اورتون در شبی که 60 دقیقه مقابل لیورپول خوب ایستادگی کرد و به حریف تقدیم نکرد، در نهایت با دو گل شکست خورد تا احتمال سقوط تیم را افزایش دهد. فرانک لمپارد، سرمربی جوان انگلیس اورتون معتقد است که پنالتی تیمش مقابل لیورپول اعلام نشده است و اتفاقات مشابهی همچنان در آنفیلد در حال رخ دادن است.

پنالتی به ما نرسید. اگر محمد صلاح به همین ترتیب در سمت دیگر زمین توقف می کرد، داور پنالتی می گرفت. چنین صحنه هایی اینجا به نفع شما سوت نمی زنند و این گاهی واقعیت فوتبال است. درگیری جوئل ماتیپ و گوردون؟ اگر با VAR به گذشته نگاه کنید، اتفاقات مشکوکی رخ داده است و البته می توانید انتظار داشته باشید که وقتی به آنفیلد می آیید، این اتفاق بیفتد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

نتیجه ناامید کننده است، اما عملکرد تیم نه. از سبک بازی تیم بسیار راضی هستم و به اورتون افتخار می کنم. باید سعی کنیم در ادامه فصل با همین روحیه در زمین مسابقه باشیم. ما برای ماندن همه کار خواهیم کرد.

فرانک لمپارد، سرمربی اورتون به شدت با عملکرد داوری در دربی مقابل لیورپول مخالفت کرده است.