شانس تیم بعدی Deandre Ayton: Mavericks The Favorites

مجیک بر این باور است که چیز خاصی را در پائولو بانچرو تازه کار سال پیدا کرده‌اند و می‌توانند آیتون را به ترکیب اضافه کنند تا با او در جلو جفت شوند.


راهنماهای شرط بندی NBA که ممکن است دوست داشته باشید


خورشیدها دریافت می کنند:
• جاوال مک گی
• تیم هارداوی جونیور.
• جاش گرین
• شماره 10 انتخاب کلی pic.twitter.com/iq1YZ5wWr5

فینیکس سانز پایان ناامیدکننده ای برای فصل امیدوار کننده 2022-23 NBA داشت. آنها وارد تابستانی پر از سوالات در مورد فهرستشان خواهند شد و شاید هیچ کدام بزرگتر از دیندر آیتون نباشد.

Mavericks دریافت می کنند:
• Deandre Ayton

همه چیز در پلی آف 2023 به اوج خود رسید. Suns نمایش ناامید کننده ای در برابر دنور ناگتس در نیمه نهایی کنفرانس غرب داشت و تعهد آیتون بار دیگر زیر سوال رفت.

چه کسی برنده این تجارت است؟ h/t @ericpincus



https://sportslens.com/news/deandre-ayton-next-team-odds-mavericks-are-the-current-favorites/ منبع:

ماوریکس مدت‌هاست که در جستجوی گزینه‌ای قانونی برای جفت شدن در کنار لوکا دانچیچ بوده است، زیرا چندین آزمایش ناموفق وجود داشته است. اما حضور قوی و داخلی ممکن است همان چیزی باشد که تیم به آن نیاز دارد و در دسترس بودن Ayton ممکن است درست در زمان مناسب باشد.

شیکاگو بولز (+400)

شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه گاوها آماده شکستن هسته فعلی خود یعنی Zach LaVine، DeMar DeRozen و Nikola Vucevic هستند. آنها می توانند برخی از قطعات تجاری جامد را نشان دهند، و شاید یکی از مواردی که فونیکس به آن علاقه مند باشد. متأسفانه برای شیکاگو، هی قبلاً انتخاب دور اول خود را برای پیش نویس آینده، که شاید با ارزش ترین قطعه از همه بود، واگذار کرده اند.

اورلاندو مجیک (+500)

– Legion Hoops (@LegionHoops) 22 مه 2023

مجیک در سال‌های اخیر مقدار زیادی از دارایی‌ها را صرف تلاش برای به دست آوردن مرکزی متناسب با نیازهای آنها کرده است و احتمالاً تابستان امسال دوباره در جستجو هستند. یکی از دلایل شانس نسبتاً کوتاه اورلاندو، دارایی های پیش نویس آنها است، زیرا آنها دو انتخاب قرعه کشی (شماره 6 و 11) به عنوان علوفه تجاری احتمالی خواهند داشت.

گزارش ها حاکی از آن است که ماوریکس مدتی است که به Ayton علاقه مند شده است. آنها مذاکراتی در مورد به دست آوردن او در ضرب الاجل تجاری داشتند، اما فینیکس می خواست هسته خود را با هم حفظ کند. اما اکنون که اوضاع خراب شده است، به دنبال دالاس باشید تا به عنوان برگزیده‌ها انتخاب شود.

شایعات قوی در مورد فونیکس وجود دارد که در طول فصل خارج از فصل هر کاری را انجام می دهد تا ادامه دهد، و احتمال اینکه دیندر آیتون در صورت جدایی از Suns در فصل آینده کجا بازی کند منتشر شده است.

Mavericks علاقه مندی های فعلی برای فرود Deandre Ayton هستند

دالاس ماوریکس (+300)

اولین انتخاب کلی سابق، در طول پنج فصل اول خود در لیگ، حرفه ای بالا و پایین داشته است. آیتون مرکز شروع یک تیم فینال NBA بوده است، اما اخلاق کاری و تعهد او به بازی در طول مدت حضورش با سانز زیر سوال رفته است.