شاهزاده سعودی امید: شاید رونالدو به اینجا بیاید!


سرویس خبر شماره: 1855424
04 دسامبر 1401 ساعت 13:33 |
319

0نقطه نظر

شاهزاده عبدالعزیز بن ترکی آل فیصل وزیر ورزش عربستان امیدوار است کریستیانو رونالدو به لیگ این کشور بپیوندد.

شاهزاده سعودی امید: شاید رونالدو به اینجا بیاید!



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورش سه”، مصاحبه جنجالی رونالدو با پیرس مورگان باعث شد تا مدیران منچستریونایتد صبر و حوصله خود را تمام کنند و با توافق دوجانبه با بیش از 6 ماه باقی مانده قرارداد را فسخ کنند.
این بازیکن پرتغالی اکنون با تیم ملی کشورش که بازیکن آزاد محسوب می شود در جام جهانی 2022 قطر شرکت می کند و هنوز مشخص نیست بعد از این مسابقات پیراهن خود را در کدام باشگاه بر تن خواهد کرد.
در روزهای اخیر رسانه های زیادی مبنی بر تلاش عربستان برای ورود او به لیگ این کشور با پیشنهاد مبلغی هنگفت و سرسام آور به این بازیکن منتشر شده است.

شاهزاده عبدالعزیز که وزیر ورزش عربستان سعودی است در گفتگو با بی بی سی گفت: هر چیزی ممکن است، خیلی دوست دارم رونالدو را در لیگ فوتبال این کشور ببینم و در آن رقابت ها بازی کنم.
وی درباره اهمیت حضور این بازیکن در عربستان گفت: حضور او در این لیگ مزایای زیادی به همراه دارد، او می تواند اکوسیستم ورزشی عربستان را تغییر دهد و در آینده به جوانان الهام بخشد.او الگوی بسیار خوبی برای بسیاری از کودکان است. و طرفداران زیادی دارد.”
رونالدو قبلا در مصاحبه ای با مورگان اشاره کرده بود که در تابستان پیشنهادی از عربستان دریافت کرده بود اما تصمیم گرفت آن را رد کند.