شاهین بوشهر در آستانه انحلال است!

شاگردان شاهین بوشهر در لیگ 2 نیز در فرم بالایی قرار ندارند و با این شرایط خطر نزدیک شدن به انحلال را مانند بسیاری از تیم های قدیمی دارند.

شاهین بوشهر در آستانه انحلال است!


سرویس خبر شماره: 1856880
11 دسامبر 1401 در 01:04 ب.ظ
913

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاهین که فصل گذشته با عنوان شاهین شهرداری بوشهر در لیگ یک حضور داشت، این فصل نام خود را تغییر داد و با عنوان شاهین تابان بوشهر وارد لیگ 2 شد. سرپرستان جدید تیم هنوز میزان امتیازات تیم را به شهرداری بوشهر پرداخت نکرده اند و از سوی دیگر عمل نکردن به وعده هایی که به بازیکنان داده شده باعث شده تا بسیاری از آنها تمرینات خود را کنار بگذارند. حمید کللی گرد، مدیر فنی این تیم دیگر در تمرینات تیمی حاضر نمی شود و شاهین تابان این روزها با 7 بازیکن تمرین می کند.

سرنوشت شاهین بوشهری که در سال های اخیر ستاره های بزرگی چون مهدی طارمی و محمد محبی را وارد فوتبال کشور کرد واقعا تلخ و دردناک است. در بوشهر هیچکس از دو باشگاه قدیمی و بازیکن ساز شاهین و ایرانجوان حمایت نمی کند و دردناکتر این است که کسانی که برای حمایت از این تیم ها وارد گود می شوند هیچ اطلاعی ندارند. بندر عامری هم تیمی شاهین در ابتدای فصل که با قهرمانی در گروه B لیگ 2 وارد لیگ یک شد، امتیازات خود را از دست داد تا امروز بوشهر دیگر نماینده ای در لیگ برتر و لیگ یک نداشته باشد!



مجله اخبار فوتبال داخلی