شاهین می خواست بهتر از پرسپولیس باشد

شاگردان محمد ربیعی در 19 بازی لیگ برتر توانستند بیشترین کلین شیت را در فصل گذشته در تیم داشته باشند و این در حالی است که نقش شاهین توکلی با دروازه بان و سایر مدافعان تیمش تاثیرگذار بود و این مدافع در جایگاه خود قرار دارد. سال دوم در گروه نارنجی پوشان موفق بوده است.

ضربات پنالتی در 6 بازی اجازه نداد مس رفسنجان عنوان بهترین خط دفاعی لیگ برتر را از آن خود کند.

شاهین می خواست بهتر از پرسپولیس باشد

توکلی که در فصل گذشته لیگ برتر 27 بار به میدان رفت و موفق شد دو گل مهم مقابل تراکتور و ملوان انزلی به ثمر برساند و خطای ضعیفی از پشت زمین داشت، امید زیادی داشت که شاید بهترین خط دفاعی باشند. لیگ بیست و دوم که تا هفته بیست و هشتم در اختیارشان بود اما در نهایت این اتفاق نیفتاد.


سرویس خبر شماره: 1938582
30 اردیبهشت 1402 ساعت 09:30
2.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

جذابیت دانش آموزان ربیعی در دردسر;

مس رفسنجان در فصل گذشته 6 پنالتی به حریفان داد و این اتفاق و زدن این پنالتی ها عنوان بهترین خط دفاع لیگ برتر را از دست داد و پرسپولیس با دو گل کمتر به صدر این رده بندی صعود کرد. نام تجاری.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مس رفسنجان دو سال پیش در خط دروازه و دفاع با مشکلات جدی مواجه شد و شاهین توکلی تنها مهره قابل اعتماد و قابل اعتماد این تیم بود اما در فصل گذشته محمد ربیعی برای تقویت این دو گام برداشت. موقعیت برای تیمش اگرچه او 6 پنالتی به حریف داد، اما عنوان دومین خط دفاع برتر را دریافت کرد.