شاگردان تیرانداز رحمان ستاره های جام حذفی


سرویس خبر شماره: 2049101
28 ژوئن 1403 ساعت 03:46
213 امتیاز خبر

0نقطه نظر

در موفقیت مس رفسنجان و صعود شاگردان نویدکیا به فینال جام حذفی، نمی توان نام رحمان احمدی را به راحتی نادیده گرفت.

شاگردان تیرانداز رحمان ستاره های جام حذفی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مس رفسنجان در شرایطی به فینال جام حذفی رسید که استقلال تهران، پیکان، تراکتور و آلومینیوم شکست خوردند.

تفاوت مس در آمادگی و درخشش دو دروازه بانی است که زیر نظر رحمان احمدی کار می کنند و بدون درخشش آنها نارنجی پوشان به فینال نمی رسیدند.

حامد لک در اولین دیدار این جام با مهار پنالتی استقلال و ایستادن مقابل مهاجمان تیم نکونام در رفسنجان یکی از ارکان پیروزی 2 بر صفر تیمش از مرحله اول بود.

2044389

لک سپس در دیدار مقابل پیکان ضربات پنالتی را زد و مقابل تراکتور هم ستاره مس بود و در نهایت تک گل محبی رفسنجانی را به نیمه نهایی رساند.

اما لک به دلیل مصدومیت بازی نیمه نهایی را از دست داد تا نویدکیا در غیاب مدافع آماده خود برای این دیدار آماده شود اما جانشین حامد لک و احمدی دیگر شاگرد رحمان نیز فراتر از انتظار در نیمه نهایی حاضر شدند.

2044390

داود نوشی صوفیانی در این دیدار بارها با واکنش های خود مهاجمان فویل را ناامید کرد و در ضربات پنالتی با دو مهار فوق العاده قهرمان عصر خاطره انگیز اراک لقب گرفت.

با این وجود به نظر می رسد رحمان احمدی یکی از ارکان موفقیت مس در این جام بود که شاگردانش را از نظر فنی و روانی به خوبی برای حضور موفق در این بازی ها آماده کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی