شاید آخرین عکس های زکی پور در سپاهان


کد اطلاعات: 2049233
28 ژوئن 1403 در 4:32 ب.ظ.
3.6 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

مدافع چپ سپاهان در دیدار پایانی فصل به مصاف گل گهر سیرجان رفت و در فینال پلی آف حضور نداشت.

شاید آخرین عکس های زکی پور در سپاهان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلاد زکی پور تمام تلاش خود را کرد تا تیمش از جدال ناگهانی و زودهنگام مقابل گل گهر در نیمه نهایی جام حذفی خارج شود تا آنها نتیجه را جبران کنند و به قهرمانی برگردند. او ریسک کرد و در نیمه دوم به گل صعود آنها به فینال رسید.

مدافع چپ سپاهان علاوه بر جلوگیری از حملات متعدد گل و عملکرد ضعیف در فاز دفاعی، فرارهای سریع و خطرناکی نیز از کنار زمین انجام داد که اگر هم تیمی هایش دقت بیشتری می کردند، می توانستند حریف خود را تمام کنند. کار کردن نیمه اول و استرس کمتری برای کشتن داشتم.

زکی پور در نیمه اول دو بار با خروجی های عالی از سمت چپ زمین و ارسال های دقیق توپ را برای رامین رضاییان و رضا شکاری ارسال کرد. این دو بازیکن نتوانستند از فرصت های به دست آمده در مقابل منطقه 6 متر استفاده کنند. دروازه و ضربات آنها بیرون آمد.

2044634

در لحظات پایانی نیمه اول، مدافع چپ سپاهان با کنترلی عالی توپ پرتاب شده به پشت محوطه جریمه را در اختیار گرفت و شوت تماشایی را به سمت دروازه شلیک کرد که ضربه را به گوشه پایش فرستاد و نشد. درستش کن. به زکی پور اجازه گلزنی داد.

در دقیقه 66 بالاخره نفوذ زکی پور بیش از هر زمان دیگری محسوس شد و ارسال تماشایی او از سمت چپ خط میانی و خروج ضعیف اخباری توسط هادی محمدی با ضربه سر سپاهان به فینال تبدیل شد. جام حذفی با این گل.

اما زکی پور به دلیل دادن پاس گل و ایجاد موقعیت های خطرناک مقابل گل گهر کارت قرمز گرفت تا آخرین نمایش او با لباس سپاهان احتمالا به این پایان برسد.

زکی پور پس از این دیدار پرحادثه در شرایطی ورزشگاه نقش جهان را ترک کرد که به دلیل محرومیت از حضور در فینال جام حذفی و عدم تمدید قراردادش از سوی باشگاه سپاهان، اکنون می تواند به راحتی با تیم بعدی خود مذاکره کند. بعید نیست که او به پایتخت بازگردد.

مجله اخبار فوتبال داخلی