شاید رئال خیلی به امباپه مطمئن باشد

مائوریسیو پوچتینو همچنین در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل لنس گفت که این مهاجم پس از قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه به اعلام تصمیم نهایی خود در مورد آینده نزدیک بود.
اما این وضعیت باعث شد لئوناردو به شوخی درباره آینده این بازیکن اظهار نظر کند و در صحبت هایش رئال را به تمسخر بگیرد. او به Sky Sports Italia گفت: آنها سه سال است که در مادرید هستند و متقاعد شده اند که کیلیان امباپه در نهایت به این تیم خواهد پیوست. “شاید آنها خیلی مطمئن هستند.”
او به کانال پلاس گفت: «راستش را بخواهید، مذاکرات همیشه اتفاق افتاده است. هیچ نشست خاصی در دوحه برگزار نشد. کیلیان با ما صحبت می کند و ما هنوز در تماس هستیم. فکر می کنم او هنوز در حال تصمیم گیری است. فکر می کنم این امکان وجود دارد که او در کنار ما بماند. او همچنین می تواند پاری سن ژرمن را ترک کند، اما هنوز در فکر است.



مجله اخبار فوتبال خارجی لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، رئال مادرید را پس از قهرمانی این تیم به تمسخر گرفت.


سرویس خبر شماره: 1821112 |
04 ارديبهشت 1401 ساعت 09:20 |
1,315 امتیاز خبر|

0نظرات

لئوناردو در حال تمسخر:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب هفته سی و چهارم لیگ فرانسه به مصاف لنس رفت و با وجود تساوی 1-1 مقابل این تیم، موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
شایعات جدایی امباپه از پاری سن ژرمن و پیوستن به رئال مادرید در هفته های اخیر به اوج خود رسیده است و هر روز منابع متعدد فرانسوی و اسپانیایی این خبر را منتشر می کنند.
قرارداد این بازیکن فرانسوی با پی اس جی در پایان این فصل به پایان می رسد و هنوز خبری از تمدید قرارداد نیست. با این حال او چند روز پیش گفته بود که احتمال ادامه حضورش در پارک دو پرنس را رد نمی کند.