شایعات با سفر آسنسیو به میلان افزایش یافت (تصویر)

قرارداد آسنسیو با رئال مادرید در تابستان 2023 به پایان می رسد اما هیچ مذاکره ای با مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد او انجام نشده است.
این مشکل و البته بازیکن نیمکت نشین سانتیاگو برنابئو باعث شد شایعاتی مبنی بر جدایی احتمالی او از این تیم به گوش برسد. یکی از محتمل ترین گزینه ها که نامش در فصول اخیر بارها در کنار نام این بازیکن شنیده می شود، میلان است.
حالا سفر هافبک اسپانیایی به میلان به همراه همسرش به شایعات نقل و انتقالات سن سیرو دامن زده است. او با انتشار تصویری از خود در کنار ساندرا گارال در صفحه اینستاگرامش از سفرش به ایتالیا در تعطیلات تیم ملی خبر داد.


سرویس خبر شماره: 1817180 |
9 تیر 1401 ساعت 15:47 |
3,621 امتیاز خبر|

1نظرات

کالکومرکاتو مدعی شد که آسنسیو در رئال مادرید خوشحال است اما می ترسد با پیوستن کیلیان امباپه به کارلو آنچلوتی در پایان فصل، زمان بازی او کمتر از قبل شود و این برای او قابل قبول نیست.
آسنسیو در حال حاضر دستمزد سالانه هفت میلیون یورویی در رئال دریافت می کند، اما آینده او در برنابئو تا حد زیادی به برنامه های باشگاه برای چند فصل آینده بستگی دارد. این بازیکن 26 ساله در این فصل 33 بازی برای رئال مادرید انجام داده و 17 بازی برای ترکیب اصلی انجام داده است.
میلان و رئال مادرید به زودی با یکدیگر دیدار خواهند کرد تا در مورد آینده و شرایط براهیم دیاز صحبت کنند اما گفته می شود آسنسیو احتمالا یکی از نامه هایی است که در این مذاکرات مطرح خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

گمانه زنی ها در مورد انتقال مارکو آسنسیو ستاره اسپانیایی رئال مادرید به میلان دوباره بالا گرفته است.