شایعه تهدید کمالوند توسط هواداران مس تکذیب شد

مدیرعامل باشگاه خیبر خرم آباد شایعه تهدید کمالوند از سوی هواداران مس را تکذیب کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فراز کمالوند سرمربی تیم خیبر خرم آباد پس از بازی تیمش مقابل شمس آذر قزوین در مقابل تیم مس کرمان موضع گیری کرد. او احساس کرد که کمیته اخلاق باید به موضوع بازی نکردن دو تیم مقابل مس و همچنین حضور خوشه طلایی ساوه به همراه تیم جوانانش مقابل این تیم کرمانی وارد شود.
این معضل بازتاب گسترده ای در استان کرمان به خصوص در بین طرفداران مس داشت و شایعاتی را در پی داشت. در همین رابطه گفته می شود که کمالوند در صورت رفتن به کرمان برای بازی در جام حذفی از سوی هواداران مس مورد تهدید قرار گرفته و از آنها مراقبت خواهد کرد. سفر نکردن کمالوند به کرمان همراه با تیم خیبر برای دیدار پلی آف نیز بر شایعات افزود.
حالا اما مدیر باشگاه خیبر چنین شایعه عجیبی را تکذیب کرده است. حسین اسدی پور درباره غیبت تیم اصلی خیبر و همچنین فراز کمالوند در کرمان برای بازی جام حذفی، گفت: اینکه شخص یا فردی آقای کمالوند را تهدید کرده است اصلا صحت ندارد.
وی ادامه داد: پای هیئت مدیره نشستیم و تصمیم گرفتیم با توجه به حساسیت بازی های لیگ یک و احتمال خستگی تیم، بازیکنان کلیدی به کرمان نروند و قرار است تیمی به سرپرستی آقای خادمی در این بازی حضور داشته باشد. مقابل مس. اگر چنین است، من به عنوان مدیرعامل باشگاه باید اولین نفری باشم که تهدید می شود. مهمان نوازی آقایان بسیار قابل تقدیر است.
مدیر خیبر افزود: این دیدار بدون حاشیه برگزار شد و در هر صورت نتیجه و نتیجه بازی این بود. تبریک به تیم مس کرمان. انشاالله این تیم به عنوان نماینده لیگ یک در دور بعدی جام حذفی موفق شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1818918 |
21 تیر 1401 ساعت 14:01 |
217 |

0نظرات

دلیل نرفتن به کرمان چه بود؟