شایعه درباره سایپا; فراهانی استعفا داد؟


سرویس خبر شماره: 1832546
Jul 16, 1401 @ 22:59
204

0نقطه نظر

به اطلاع می رسد ابوالفضل فراهانی طی نامه ای خطاب به مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از سمت مدیرعاملی باشگاه سایپا استعفا داده است.

به گزارش “ورزش”، ابوالفضل فراهانی در اواسط فصل گذشته فوتبال ایران جایگزین مهرداد سراجی شد و در شرایطی که سال ها حضور در دانشگاه ها را تجربه کرد، چالش جدیدی را پذیرفت و این مسئولیت سنگین بر عهده اوست.
اکنون در شرایطی که تیم‌های مختلف باشگاه سایپا مانند والیبال و فوتبال خود را برای حضور در فصل جدید ورزش ایران آماده می‌کنند، این شایعه به گوش می‌رسد که ابوالفضل فراهانی پس از چند ماه از سمت مدیرعاملی سایپا تصمیم به استعفای خود گرفته است. گفته می شود دلیل این امر این است: استعفا نیاز فضای دانشگاهی کشور برای حضور قوی تر در دوره های دکتری و کارشناسی ارشد است. موضوعی که به نظر می رسد با پذیرش مدیریت باشگاه سایپا تحت الشعاع قرار گرفته است.
البته حالا باید دید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا چه واکنشی نسبت به استعفای مدیرعامل این باشگاه خواهد داشت; اما با توجه به اینکه تیم های مختلف سایپا باید هر چه زودتر خود را برای حضور قدرتمندانه در رقابت ها آماده کنند، به احتمال زیاد در صورت پذیرش استعفای فراهانی، هفته آینده مدیرعامل این باشگاه معرفی خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی