شایعه عجیب قرارداد نکونام با استقلال / پایان جام حذفی ترکیه – پایان ماجرای جواد!



در شرایطی که قرار بود در روز جلسه باشگاه استقلال درباره مدیرعامل و سرمربی استقلال برای فصل آینده تصمیم گیری شود، این موضوع به دو هفته بعد یعنی مثلا روزهای آینده موکول شد.

نکونام در این مدت به سفری خارج از کشور رفت و اعلام شد در بازگشت به تهران با سران هلدینگ به صورت خصوصی دیدار خواهد کرد! در آن زمان بود که جواد نکونام دو فصل دیگر با استقلال قرارداد داشت اما امروز موضوع دیگری در خصوص مفاد قرارداد او با استقلال به گوش رسید.

اخبار دریافتی از باشگاه استقلال حاکی از آن است که در خرداد 1402 بندی در قرارداد جواد نکونام به این معنا درج شده است: «اگر مسئولان باشگاه یعنی اعضای هیئت مدیره از نتیجه راضی نباشند. این تیم با سرمربیگری جواد نکونام و کادر فنی تحت هدایت وی، مدیریت باشگاه می تواند قبل از پایان فصل فوتبال به صورت یکطرفه فسخ کرده و هزینه های فصل بیستم را پرداخت کند که ظاهرا نکونام نخوانده و امضا نکرده و حتی از یکی از اعضای سابق هیئت مدیره استقلال هم شنیده شده است گفت: آیا بند را که در انتهای یکی از صفحات درج شده بود خواندی و قرارداد را امضا کردی؟

**توصیه

لازم به ذکر است؛ در حال حاضر، «فصل فعلی فوتبال (1403-1402)» ادامه دارد و هنوز به پایان نرسیده است. فصلی که از آگوست سال گذشته شروع شد و به دلیل برگزار نشدن فینال جام حذفی هنوز تمام نشده است.

*چرا فینال حذفی برای استقلال مهم است؟

از باشگاه استقلال شنیدم که طبق همان بند قراردادش، اگر باشگاه استقلال بخواهد با نکونام فسخ کند، با توجه به برگزاری بازی فینال جام حذفی ایران در روز پنجشنبه 10 خرداد، می تواند بدون انجام این کار اقدام کند تعهدات مالی دو فصل آینده و پرداخت معادل ریالی بابت این مبلغ باعث فسخ قرارداد یک طرفه می شود اما با پایان یافتن فصل جاری فوتبال، نکونام به صورت خودکار در فصل آینده سرمربی می شود و اگر باشگاه بخواهد در آن زمان با این سرمربی فسخ کند. زمان، کند باید به تعهدات مالی قرارداد فصل دوم و سوم همکاری با نکونام عمل کند.

* سکوت وحشتناک باشگاه و نکونام!

در روزهای اخیر بارها در صفحات مجازی و برخی رسانه های اینترنتی شایعاتی مبنی بر اینکه جواد نکونام گزینه مورد نظر مالکان جدید استقلال نیست مطرح شده است. اما سکوت طولانی مدت سرویس اطلاع رسانی باشگاه استقلال و دوری جواد نکونام و همکارانش از رسانه ها (حتی اینستاگرام) به این شایعه دامن زد که شاید در روزهای آینده اتفاقات غیرمنتظره ای قبل از سوت حذفی کودتا رخ دهد. این جام عصر پنجشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

چرا که پس از پایان فینال جام حذفی، عملا فصل جاری فوتبال در سال های 1402 و 1403 به پایان می رسد و قرارداد جواد نکونام به طور خودکار وارد فصل دوم می شود.

بیشتر بخوانید: خبر اختصاصی حکم 18 میلیاردی بازیکن مقابل استقلال/فیفا: فعلا پنجره استقلال را نمی بندیم



سرویس داخلی اخبار فوتبال