شایعه Gravenberch نادرست، پشتیبانی از Mount و مبارزات Hendo – آخرین اخبار LFC – Liverpool FC

جردن هندرسون اعتراف کرده است که در بازگشت از جام جهانی با مشکل مواجه شده است، در حالی که شایعه نقل و انتقالات دیگری که در توییتر منتشر شده بود، حذف شد. هرگز روز کسل کننده ای برای لیورپول نیست!

Gravenberch را فراموش کنید

همانطور که در عصر کنونی مصرف فوتبال وجود دارد، توییتر با گمانه زنی ها در مورد رایان گراونبرچ، بازیکن بایرن مونیخ بر اساس تصویر ایجنت او در آنفیلد، داغ شد.

صد و یک دلیل احتمالی وجود دارد که چرا رافائلا پیمنتا در بازی روز شنبه حضور داشت – از جمله چلسی، آنها در حال ولگردی و قانونی شکنی هستند، بنابراین این فقط منطقی است!

با این حال، در مورد هر پیوند انتقالی به Gravenberch، این یک رویداد غیرواقعی است می گوید فلوریان پلتنبرگ، بازیکن اسکای آلمان، با قرضی به لیورپول یا هر باشگاه دیگری، گفته می شود که موضوع “نه” است.

این هافبک 20 ساله در این فصل 17 بازی برای بایرن انجام داده است و پیش از این نیز پیشنهادهایی مبنی بر امکان تعویض موقت برای نیم فصل دوم وجود دارد.

اما این در مورد بایرن صدق نمی کند که هنوز به بازیکن جوانی که هنوز بازی در بوندسلیگا را شروع نکرده است، اعتقاد دارد.

رسانه های اجتماعی شایعه ساز، این یک تجربه خوب است.

کاپیتان در یک نقطه ‘سخت’

لیورپول، انگلستان - شنبه، 21 ژانویه 2023: کاپیتان لیورپول، جردن هندرسون، قبل از بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و چلسی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • جردن هندرسون اعتراف کرده است که “در چند هفته گذشته عملکرد در حد توانم دشوار بوده است.” او تنها کسی نیست که در حال مبارزه است.
  • تحلیلگر سابق لیورپول هریسون کینگستون یکی از لیست بلندبالایی از نام‌هایی است که در پشت صحنه باشگاه را ترک کرده‌اند و دلیل جدایی او پس از موفقیت غیرعادی نیست.
  • چلسی میسون مانت همچنان به لیورپول مرتبط است و یکی از اسطوره‌های قرمزها از این انتقال حمایت می‌کند – با این حال، احساس می‌کنید که بسیاری از صحبت‌ها توسط نماینده ماونت به راه افتاده است.

رئال در تلاش برای خلاقیت برای جود است

دوحه، قطر - جمعه، 25 نوامبر 2022: جود بلینگهام انگلیس در هنگام پخش سرود ملی قبل از بازی گروه B جام جهانی فوتبال قطر 2022 بین انگلیس و ایالات متحده آمریکا در ورزشگاه آل بیت.  این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • کی جانا هوور سابق قرمز، قرار است دوره قرضی خود را در PSV بگذراند کوتاه در این ماه پس از تلاش برای راه رفتن به زور به کنار. او از زمان ترک آنفیلد در سال 2020 با مشکل مواجه شده است.
  • پس از آنها استیون جرارد سرمربی بعدی لهستان نخواهد بود منصوب فرناندو سانتوس سرمربی سابق پرتغال روز سه شنبه.
  • پیامدهای رسوایی مالی حیرت انگیز یوونتوس ادامه دارد و بازیکنانی که دستمزد خود را به تعویق انداخته اند ممکن است بیش از یک ماه محروم شوند – آرتور در لیست نام برده شده است.
  • مطابق با آسمان آلمانرئال مادرید در حال بررسی پیشنهاد ادواردو کاماوینگا و 100 میلیون یورو برای شیرین کردن هرگونه معامله برای جود بلینگهام است. تعجب می کنم که آیا آنها با Camavinga مشورت کرده اند.

اوه اورتون، همه به تو می خندیم…

2GKKACJ والنسیا، اسپانیا.  14 سپتامبر 2021. آرنات دانجوما از ویارئال در جریان بازی گروه F لیگ قهرمانان اروپا بین ویارئال سی اف و آتالانتا در استادیو د لا سرامیکای ویارئال دیده شد.  (تصویر اعتباری: © Xisco Navarro/SOPA Images از طریق ZUMA Press Wire)

  • مارسلو بیلسا در اوایل مورد علاقه برای پست سرمربی فعلی اورتون بود، اما او به درستی نیاز به قانع کردن دارد. نگهبانو نسبت به تصدی این سمت تردید دارد. شما نمی توانید او را سرزنش کنید.
  • و این برای تافی ها بدتر می شود، همانطور که آرنات دانجوما اکنون است در آستانه پیوستن به تاتنهام به طور قرضی علیرغم اینکه در آخر هفته در اورتون تحت معاینات پزشکی قرار گرفت. یک نفر یا چیزی در گوشش فرو رفت…

قدرت فن و مسابقه شب

طرفداران بیش از آنچه فکر می کنند قدرت دارند، این نمایش خوبی از آن است!

زمان نیمه نهایی جام کارابائو است و امشب ساوتهمپتون در بازی رفت (20:00) از نیوکاسل میزبانی می کند – خوب است که شاهد نتیجه گرفتن قدیس ها باشیم، اینطور نیست.

از عصر خود لذت ببرید، قرمزها!



https://www.thisisanfield.com/2023/01/gravenberch-rumour-rubbished-mount-support-hendos-struggles-latest-lfc-news/ منبع: