شباب الاهلی فولاد را شکست داد

تلاش شاگردان شباب الاهلی برای رسیدن به گل تساوی بی نتیجه ماند و الجزیره توانست این بازی حساس را با نتیجه 2-1 به سود خود به پایان برساند تا شباب الاهلی با فاصله گرفتن از بالای جدول، عملا شانسی نداشته باشد. از کسب عنوان قهرمانی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال شباب الاهلی که قرار است تا چند روز دیگر کار خود را در لیگ قهرمانان آسیا آغاز کند، عصر یکشنبه در دیداری از هفته بیستم لیگ ادنوک امارات به مصاف الجزیره رفت.

سپس در دقیقه 27 روی پاس عمیق و دیدنی علی مخحط، این عبدالله دیابی بود که با مدافع شباب الاهلی تک به تک شد و با ضربه ای نرم در زاویه دروازه کار را کم کرد. با این نتیجه تا نیمه اول 2-0 شد.


سرویس خبر شماره: 1817935 |
15 اردیبهشت 1401 ساعت 00:48 |
2,694 |

1نظرات

تیم فوتبال شباب الاهلی لیگ قهرمانان آسیا را با شکستی دیگر آغاز می کند.

در دقیقه 64 احمد نوراللهی زمین بازی را ترک کرد و مهدی قائدی یکی از سه بازیکن تعویضی مهدی علی بود. دو دقیقه بعد مهدی قائدی از سمت چپ به توماس اولسن پاس می دهد. پاس او به یکی از مدافعان الجزیره برخورد کرد و می خواست وارد دروازه شود که علی خسیف با کمک تیرک دروازه توپ را برگشت داد اما توپ مقابل یحیی الغسانی قرار گرفت و او دروازه میزبان را باز کرد.

در این دیدار که احمد نوراللهی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت، الجزیره در نیمه اول حریف را به پایان رساند. ابتدا در دقیقه 18 این میلوش کوزانوویچ بود که با ضربه سر از روی کرنر عبدالله رمضانی دروازه شباب الاهلی را باز کرد.

این تیم قرار است 31 فروردین در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف فولاد برود.



مجله اخبار فوتبال داخلی