شبیه سازی و درام: آقای کاظمی جریمه شد!

در این دیدار خیلی زودتر از حد انتظار آبی ها درگیر چالش جدی با داور شدند. در دقیقه 5 بازی محبی پس از ورود به محوطه جریمه از سمت چپ با برخورد به مدافع تراکتورسازی سرنگون شد. اما کاظمی نقطه پنالتی را نشان نداد. تصمیمی که با چالش بازیکنان استقلال همراه شد.

1788784

در غیاب ساپینتو، دستیاران دیگر او جای خالی او را پر کردند و به لبه خط آمدند و آنها نیز اعتراض خود را به این تصمیم اعلام کردند. شاید یکی از تفاوت های استقلال در این فصل با فصل گذشته اعتراض شدید به داور باشد. اعتراضاتی که کادر فنی استقلال در ابتدای فصل به شدت دنبال کرد و کم کم این اتفاق به بازیکنان هم سرایت کرد تا شاید حالا بیشتر از آن که حواس استقلالی ها به جریان بازی باشد، سوت های داور را تماشا کنند و ذهنیتشان در حین به هم ریخت. بازی

استقلالی ها با این شکست حالا برای صعود به صدر جدول دست و پنجه نرم می کنند و فاصله آنها با بالای جدول به پنج امتیاز افزایش یافته است.

1788781
1788782
1788783
1788786



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازیکنان استقلال در هفته های اخیر بیش از آن که چشمانشان به اتفاقات داخل زمین و اجرای برنامه های از پیش تعیین شده کادر فنی این تیم معطوف شود، سوت داوران را تماشا کرده اند.

استقلال در آخرین هفته از نیم فصل اول لیگ برتر مقابل تراکتور شکست خورد و نتوانست نمایش قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد.

شبیه سازی و درام: آقای کاظمی جریمه شد!

ابتدا محبی و پس از او دیگر بازیکنان این تیم به روی صحنه آمدند و به شدت به وحید کاظمی اعتراض کردند و با شبیه سازی صحنه سعی کردند داور را پنالتی بودن این صحنه را قانع کنند. اما نظر کاظمی تغییر نکرد و او مخالفت خود را با نظر آبی ها اعلام کرد.


سرویس خبر شماره: 1863242
17 ژانویه 1401 در 05:10
1.4K |

0نقطه نظر

تمرکز بیش از حد روی این صحنه مشکوک