شب تاریک مدافع سابق سپاهان در میدان مسابقه (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نژادمهدی یکی از خریدهای محرم نویدکیا در پنجره تابستانی لیگ بیستم بود و اگرچه در سال اول حضورش به دلیل آمادگی بالای عزت پورگز و گئورگی گلسیانی فرصت بازی زیادی به دست نیاورد. به خصوص در نیم فصل دوم اما در لیگ بیستم و دوما مصدومیت های فراوان پورگز را از ترکیب اصلی طلایی پوشان دور کرد و او و گلسیانی به زوج اصلی خط دفاعی سپاهان تبدیل شدند.
با این حال حضور موریس همه چیز را برای نژادمهدی تغییر داد و اگرچه او مانند محمدرضا مهدی زاده از لیست خط خورد اما یک بار هم در نیم فصل اول لیگ بیست و دوم فرصت بازی پیدا نکرد تا اینکه زمزمه هایی از قرار بود در روزهای پایانی پنجره تابستانی فصل جاری اتفاق بیفتد که در نیم فصل انجام شود.

1799628

سرانجام در هفته نوزدهم مقابل سپاهان با تصمیم نکونام که در پست دفاع وسط نیز محدودیت هایی داشت، نژادمهدی وظیفه حراست از دروازه فولاد را در کنار تیم جوان حزباوی به عنوان یکی از اعضای کلیدی این تیم پیدا کرد اما در در دقیقه 48 او اشتباه محاسباتی برای ارسال یک پاس تمیز انجام داد.زکی پور با ضربه سر کریستوفر کنت پس از یک برخورد کوچک با استوک او را تبدیل به گل کرد.
بدون شک برای این مدافع بابلی بدترین شروع ممکن در اولین حضورش با پیراهن فولاد و همچنین اولین حضورش در لیگ بیست و دوم بود که پیش بینی می شود تا 11 هفته دیگر تا پایان فصل رقم بخورد. لیگ برتر و همچنین رقابت های حذفی قرمز رنگ در ایران و آسیا برای جبران این موضوع.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1869202
18 فوریه 1401 @ 23:18 |
3.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اولین بازی نژادمهدی خوشیامان نبود.

این در تصور محمد نژاد مهدی نیست که بعد از ماه ها فرصت حضور در لیگ برتر را پیدا کند و او را مقصر اصلی شکست خطاب کنند.

شب تاریک مدافع سابق سپاهان در میدان مسابقه (عکس)