شب تلخ و شیرین: مسی در آستانه نابودی است!


سرویس خبر شماره: 2052814
15 جولای 1403 ساعت 12:02 ب.ظ |
3.7 هزار امتیاز خبر|

9نقطه نظر

بازگشت ارواح شیطانی!

لیونل مسی امروز صبح چیزی را تجربه کرد که هرگز در دوران فوتبالش با تیم ملی آرژانتین ندیده بود.

شب تلخ و شیرین: مسی در آستانه نابودی است!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیونل مسی امروز برابر اکوادور مثل چند بار در دوران فوتبالش از نظر فردی ناکام ماند.

او در آخرین لحظه وارد زمین شد و شاید حتی اگر بازی تعیین کننده ای نبود، بازی نمی کرد. این موضوع در بازی خود را نشان داد. کاپیتان که به وضوح خسته شده بود، آن روز عصر در هیوستون با نصف قدرت در زمین بود. با این وجود، او نقش خود را در دروازه آرژانتین ایفا کرد، اما نتوانست سهم بیشتری داشته باشد و بدتر از آن، تصمیم ضعیفی در مورد پنالتی خود گرفت.

پنالتی پاننکا او به تیر دروازه برخورد کرد و سیوهای دبو مارتینز لبخند نهایی را به او زد.

2050591

به هر حال لئو هنوز آنجاست. مهم نیست که چگونه، بدون توجه به کجا، او موفق می شود همیشه در مرکز توجه تیم ملی آرژانتین باشد، حتی اگر 100٪ نباشد. نیمه های مسی برای آرژانتین کافی است و حضور او نقش مهمی در تک گل آلبی سلسته داشت. گلی که لیساندرو مارتینز به ثمر رساند.

یک شب که عصر او نبود، شماره 10 تا حدودی از مدار فوتبال فاصله گرفت. لئو تنها 27 بار توپ را لمس کرد، یک بار بیشتر از امیلیانو مارتینز دروازه بان. این به این دلیل بود که حرکت دادن توپ برای آرژانتین دشوار بود و مدت زیادی بود که این اتفاق نیفتاده بود. وضعیت چمن خوب نبود و دلیلش هم همین بود.

2050590

قبل از بازی و در حین گرم کردن، مسی در روحیه خوبی به نظر می رسید و شاید به هر کاری که برای حضور در زمین باید انجام می داد فکر می کرد. روزی دو بار تمرین، صبر برای ریکاوری و سخت کوشی تا درد همسترینگ راستم برطرف نشود. همان طور که خود لئو اعتراف کرد او هم مشکل روحی داشت و از رفتن به زمین و مصدومیت دوباره می ترسید اما انگیزه بالای او مانع از این ترس شد.

او نمی خواست این مسابقه را از دست بدهد. آخرین بازی حذفی که او در یک تورنمنت بزرگ برای تیم ملی بازی نکرد، در جام جهانی 2006 بود، زمانی که پس از اخراج در ضربات پنالتی مقابل آلمان، خود را روی نیمکت کنار بازیکنان تعویضی طرد کرد. از آن زمان، مسی همیشه در مسابقات بزرگ و سرنوشت ساز آلبی سلسته حضور داشته است.

2050589

خانواده اش آنجا بودند تا از او حمایت کنند، همگی پیراهن آبی پوشیده بودند و از روی سکوها او را تشویق می کردند و حتی بیشتر از آن پس از از دست دادن پنالتی.

این اولین باری بود که مسی پنالتی خود را در آرژانتین از دست داد. او پیش از این هرگز پنالتی مقابل آلبی سلسته را هدر نداده بود (پنالتی های بارسلونا و پاری سن ژرمن را از دست داد).

ارواح شیطانی برگشته بودند و به نظر می رسید کابوس در راه است. اینکه مسی قرار است عامل شکست باشد اما نه، این بار مسی یک دروازه بان از “مار دل پلاتا” داشت که با دستکش او را نجات داد.

این بار مسی نتوانست بدرخشد، هرچند پایان کار با خیالی آسوده و با بلیت نیمه نهایی رقم خورد. اما سه شنبه در نیمه نهایی داستان متفاوتی خواهد بود، لئو.

مجله اخبار فوتبال خارجی