شجاعیان: ما یک رتبه تک رقمی و یک جام می خواهیم

هافبک هواداران در پایان درباره دیدار هفته دوم گفت: بازی هفته دوم مقابل نفت مسجد سلیمان قطعا بازی سختی است. این تیم نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی ایجاد کرد و همانطور که می دانید بازی اول را بردند و بازی سختی است. همیشه تیم هایی که اینطور هستند و مردم کمتر می بینند بازی سخت تری خواهد بود و امیدوارم با تدابیر آقای الهامی و کادر فنی بتوانیم هفته دوم را ببریم و خودمان را در رده های بالای جدول نگه داریم. ما داریم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1838443
24 اوت 1401 در 03:26 ب.ظ
1.1 هزار |

1نقطه نظر

داریوش شجاعیان، هافبک هوادار می گوید آنها در تلاش برای قهرمانی در جام حذفی و جدول تک رقمی لیگ هستند.

شجاعیان درباره تمدیدش گفت: باشگاه خوبی داریم از نظر مالکیت و مدیرعاملی باشگاه خصوصی خیلی خوب است و حد و مرزی ندارد. آرزوی هر بازیکنی بازی در چنین تیمی است که مرز ندارد و همه چیز بر اساس اصول است. همه چیزهای خوب دست به دست هم داده اند تا یک باشگاه خوب به نام هوادار شکل بگیرد. ادامه دادن در این تیم اتفاق خوبی بود و از طرفی یکی از دلایلی که می خواستم ادامه دهم حضور آقای ساکت الهامی در باشگاه بود زیرا همانطور که اهالی فوتبال می دانند آقای الهامی بسیار قوی است. از نظر فنی من دوست داشتم با او کار کنم و می خواستم چیزهایی را به چیزهایی که در فوتبال یاد گرفتم اضافه کنم.

او درباره ساکت الهامی ادامه می دهد: «در این 40، 50 روزی که با ایشان کار کردم پیشرفت کردم و خیلی علاقه داشتم، خوشحالم که شاگرد آقای الهامی هستم.

وی در مورد هدف هواداران در این فصل نیز گفت: با وجود آقای الهامی و کسب 2 جام حذفی در دو سال اخیر، قصد داریم جام حذفی را ببریم و همانطور که گفتم تمام تلاش خود را می کنیم تا تک رقمی شویم. و به لیگ و بیایید به مردم محلی نشان دهیم که یک تیم فشرده به نام هوادار وجود دارد که تمام تلاش خود را می کند تا بیشتر خودنمایی کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شجاعیان بازیکن سابق استقلال که دومین فصل حضور خود در هوادار را سپری می کند، درباره اهداف تیمش صحبت کرد. وی درباره بازی با آلومینیوم و پیروزی مقابل این تیم گفت: از بازی با آلومینیوم می گویم همانطور که دیدید بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در نیمه اول یک گل به ثمر رساندیم. هر کدام از بچه ها تمام تلاش خود را کردند و خدا را شکر در این 45 روزی که تمرین را شروع کردیم توانستیم اولین پاداش زحمات خود را بگیریم و با نتیجه 1-0 پیروز شویم و نشان دهیم که هواداران امسال حرف های زیادی برای گفتن دارند. .

وی ادامه داد: امسال با اضافه شدن بازیکنان جدید و کادر فنی به گونه ای پیش می رویم که بازیکنان راضی باشند و فکر می کنم کادر فنی هم از بازیکنان راضی باشد. باید قبول کرد سال گذشته سخت بود چون اولین سالی بود که هواداران در لیگ برتر حضور داشتند و به نظر من اگر در آخرین بازی سال گذشته اتفاقاتی نمی افتاد می توانستیم رتبه خوبی کسب کنیم. امسال چون تجربه بچه ها بهتر و بیشتر شده، حرف هایمان در لیگ بیشتر از پارسال است و امسال را با برد شروع کردیم.