شجاع برای انتقال به الاهلی قطر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با پایان یافتن قرارداد دو ساله خلیل زاده با الریان قطر، شایعات زیادی در مورد احتمال بازگشت او به فوتبال ایران و پرسپولیس برای فصل آینده به گوش می رسید که حالا از الاهلی به عنوان جدید او یاد می شود. مقصد .

مدافع ایرانی الریان قرار است به حضور در لیگ ستارگان قطر ادامه دهد و تیم جدید خود را در این کشور انتخاب کند.

خلیل زاده به زودی مذاکرات خود را با الاهلی قطر آغاز می کند و اگر مسئولان این باشگاه بتوانند رضایت شجاعی را جلب کنند، احتمالا شاهد حضور او در الاهلی و ادامه همکاری با باشگاه های قطری خواهیم بود. شجاع در صورت ماندن در قطر، سومین فصل حضور خود را در این کشور سپری می کند و این تصمیم مهمی برای او در سال قبل از جام جهانی خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

شجاع فصل نسبتا خوبی را در الریان پشت سر گذاشت و عملکرد خوبی از او دیدیم. او به لطف این عملکرد خوب توانست جایگاه ثابتی در خط دفاع تیم ملی به دست آورد. حالا با پایان رقابت های لیگ ستارگان و پایان قرارداد خلیل زاده با الریان زمزمه های بازگشت او به پرسپولیس به گوش می رسد اما شنیده ها حاکی از آن است که وی پیشنهاد خوبی از یک باشگاه قطری دیگر دریافت کرده است و به احتمال بسیار زیاد او به فوتبال در این کشور ادامه خواهد داد.


سرویس خبر شماره: 1821580 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 20:34 |
1,674 امتیاز خبر|

0نظرات

تشکیل دوتایی دفاعی تیم ملی ایران در قطر؟

لازم به ذکر است حسین کنعانی زادگان مدافع سابق پرسپولیس که در این تیم با شجاع خلیل زاده همبازی بود و زوج این دو مدافع را چندین بار در قلب خط دفاعی تیم ملی دیده بودیم برای الاهلی قطر بازی کرد. آخرین بار. فصل

اگرچه شایعاتی مبنی بر جدایی او از الاهلی و بازگشتش به پرسپولیس در مورد کنعانی ها به گوش می رسد، اما در صورت ادامه فعالیت این بازیکن در الاهلی و پیوستن خلیل زاده به تیم قطری، شاهد تشکیل یک زوج تماما ایرانی در این تیم خواهیم بود. تیم. دفاع که سوال جالبی به نظر می رسد.