شجاع ترین هوادار جهان؛ بلیت اشتباهی خرید و روی صندلی هواداران تیم رقیب نشست! + عکس

یکی از هواداران آرسنال عنوان “شجاع ترین هوادار جهان” را به دست آورده است. این هوادار استرالیایی که پس از پیروزی 3-2 آرسنال در جایگاه هواداران اسپرز نشسته بود، نتوانست رنگ واقعی پیراهن خود را به رخ نکشاند و در مقابل هواداران تیم رقیب، ژاکت زیپ دار خود را پایین کشید و خود را به رخ کشید. پیراهن تیم مورد علاقه در این جشن شرکت کردند.

گل به خودی پیرامیل هویبرگ و گل های بوکایو ساکا و کای هاورتز باعث شد آرسنال نیمه اول را 3-0 به پایان برساند. تاتنهام در نیمه دوم دو بار به گل رسید اما نتوانست جلوی شکست را بگیرد و در نهایت 3 امتیاز خوب نصیب توپچی ها شد. توپچی ها تنها سه بازی باقی مانده اند و در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی که 4 بازی برای انجام دارند، صدرنشین لیگ برتر هستند.

اما قسمت جالب این دیدار یکی از هواداران هیجان زده آرسنال بود که در جایگاه هواداران اسپرز نشسته بود. این هوادار که یک روز قبل از بازی از استرالیا به انگلیس سفر کرده بود تا بازی را از نزدیک تماشا کند، اعتراف کرد که به اشتباه بلیت جایگاه هواداران تیم مقابل را خریداری کرده است. او پیراهن قرمز آرسنال خود را با ژاکت سفید پوشید و در میان هواداران اسپرز نشست. اما پس از پایان بازی نتوانست جلوی اشتیاق خود را بگیرد و در حالی که هواداران تاتنهام به آرامی سکوها را ترک کردند و هواداران آرسنال با شادی آواز می خواندند و شعار می دادند، او زیپ کتش را پایین کشید و پیراهن خود را به همه جهانیان نشان داد. هواداران آرسنال با دیدن پیراهن قرمز او شعار می دادند: ما آرسنال هستیم، هر جا که بخواهیم می نشینیم.

به گزارش روزنامه سان، این هوادار استرالیایی پس از بازی گفت: من دیشب از سیدنی وارد انگلیس شدم و مستقیم به ورزشگاه تاتنهام آمدم، بلیت خود را در سیدنی خریدم و متوجه نشدم که داشتم. یک صندلی در بخش تاتنهام خریدم بعد از برد دیدم که همه هواداران آرسنال چقدر خوشحال بودند و نمی توانستم جلوی من را بگیرم.

البته درگیری شدیدی بین هواداران اسپرز و پلیس رخ داد و روزنامه سان در گزارشی جداگانه دلیل این درگیری را ورود هواداران آرسنال به جایگاه اسپرز اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: درگیری پلیس ضد شورش و حامیان میزبان + عکس

شجاع ترین هوادار جهان؛  بلیت اشتباهی خرید و روی صندلی هواداران تیم رقیب نشست!  + عکس

سرویس اخبار فوتبال خارجی