شجاع و کنعانی: انگیزه پس از ناامیدی

شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان بار دیگر به زوج اصلی خط دفاعی تیم ملی تبدیل شدند.

شجاع و کنعانی: انگیزه پس از ناامیدی


سرویس خبر شماره: 1897587
آوریل 06, 1402 در 03:35 ب.ظ
1K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده معتقدند که تشکیل تیم اصلی تیم ملی جام جهانی حق آنها بود و حالا انگیزه زیادی برای نشان دادن آن به مردم و اهالی فوتبال دارند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اما پس از گذراندن این روزهای ناامیدکننده برای این دو بازیکن، چند ماه پس از جام جهانی، همه چیز مطابق میل آنها تغییر کرد و در اولین حضور رسمی امیر قالانی روی نیمکت، این مربی بار دیگر به زوج موفق تیم ملی کمک کرد. راه صعود به جام جهانی مطمئن است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیش از بازگشت کی روش به تیم ملی، جایگاه شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان در قلب خط دفاعی تیم ملی تضمین شده بود. آنها با نمایش بی نقص و مقتدرانه خود توانستند به دو بازیکن کلیدی اسکوچیچ برای خروج ایران از بحران انتخابی جام جهانی تبدیل شوند. پیش از این تجربه این دو بازیکن در پرسپولیس بسیار موفق بود و توانستند با تیم سابق خود به فینال آسیا راه یابند.

با آمدن کی روش به یکباره همه چیز تغییر کرد و او علاوه بر تغییر سیستم بازی تیم ملی، خط دفاعی را هم تغییر داد و به بازیکنانی که قبلا به تیم دعوت کرده بود اعتماد کرد. ملی. البته کنعانی ها در زمان کی روش در تیم ملی هم حضور داشتند. اما این مربی پرتغالی ترجیح داد از بازیکنان دیگر در ترکیب تیم ملی جام جهانی استفاده کند و به این ترتیب شجاع خلیل زاده اصلا فرصت بازی پیدا نکرد و کنعانی زادگان تنها در نیمه دوم بازی مقابل انگلیس به میدان رفت.