شرایط استقلالی ها برای گزینه جدید/ اگر مصدوم نشدید بیایید!



به گزارش خبروژی، روند تمدید قرارداد صالح حردانی با استقلال به پایان نرسیده و طرفین در حال حاضر با توافق فاصله زیادی دارند. از طرفی مصدومیت کوین یاماگا که بی شک او را برای همیشه از مستطیل سبز دور می کند، آبی ها را به سمت جذب یک مدافع راست جدید سوق داده و نام مهدی تیکداری برای پیوستن به این تیم مطرح شده است. استقلال. چند روز پیش.

منابع خبری علاقه استقلال به جذب مدافع فصل گذشته گل گهر را تایید کردند و با توجه به اینکه او بازیکن آزاد نیز محسوب می شود، شاید گزینه مناسبی برای تقویت جناح راست تیم نکونام باشد. با این حال، سابقه مصدومیت های متعدد باعث شد که تیکدری آبی پوشان برای جذب او تردید کند. گفته می شود استقلالی ها به نماینده این بازیکن گفته اند که در صورت انجام معاملات مالی، مدافع سابق تراکتورسازی علاوه بر تست های پزشکی باید چندین مرحله تست آمادگی جسمانی را نیز پشت سر بگذارد.

تیکداری در فصل گذشته 14 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد و در مجموع 112 روز دور بود. به همین دلیل استقلالی ها حتی با کیفیت فنی قابل قبولی که دارد برای خرید او مردد هستند و باید دید او برای اثبات مصدوم نشدن او شرایط آنها را دارد یا خیر.



سرویس داخلی اخبار فوتبال