شرایط تیم فوتبال تهران کاملا تغییر کرده است!

عضو مجمع انتخاباتی دفتر فوتبال تهران انتشار نامه قبلی خطاب به حبیب الله شیرازی که از سوی رئیس اداره فوتبال تهران به عنوان پشتوانه قطعی تلقی شده بود، صحت ندارد.

شرایط تیم فوتبال تهران کاملا تغییر کرده است!

هادی نصیری افزود: متأسفانه امروز و دیروز شرایط تیم فوتبال تهران و رئیس انجمن به کلی تغییر کرده و در پی افشاگری هایی که پیش از این در خصوص تخلفات انتخاباتی صورت گرفته بود، اتهامات مالی متعددی نیز مطرح شده است. که باید مورد توجه جدی نهادهای نظارتی قرار گیرد.

عضو مجمع انتخاباتی دفتر فوتبال استان تهران در پایان افزود: حدود یک ماه پیش پس از انتشار مناظره های رسانه ای و انتقادات و اتهامات بی سابقه، شخصا و حضوری به آقای شیرازی گفتم که اداره فوتبال باید به صراحت پاسخ دهد. . اگر اتهامی وجود داشته باشد و من صراحتاً گفتم اگر ادعاهای منتشر شده آنطور که شما می گویید صحت ندارد باید تحت تعقیب قرار بگیرید و اگر اتهامی مطرح نشد طبیعتا افکار جمعی و عمومی بر صحت اتهامات خواهد بود و متاسفانه از آن زمان تا کنون نه تنها شکایتی صورت نگرفته، حتی دفاعی نیز صورت نگرفته است، بلکه روز به روز بر وزن کیفرخواست های عجیب و غریبی که به نظر می رسد به دست مسئولان مختلف می رسد، افزوده شده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1897735
آوریل 07, 1402 در 03:01 ب.ظ
1.2K |

0نقطه نظر

مدیریت شفاف هزینه های مالی و انتخاباتی؛

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هادی نصیری رئیس شورای فوتبال شهرستان ملارد در گفت و گو با خبرنگار ما، حمایت نامه قبلی اعضای مجمع به هیات رئیسه شورای فوتبال تهران را مشروط دانست و اظهار داشت: متن نامه کاملا واضح است و تا زمانی که تخلفی صورت نگرفته است، تصریح می کنم. عملکرد دفتر فوتبال تهران مورد حمایت مجمع قرار می گیرد که متاسفانه محتوای آن به طور کامل رسانه ای نشده است.