شرایط حساس ورزشگاه برای شروع لیگ برتر

سرمربی لیگ برتر اعلام کرد که اکثر ورزشگاه های لیگ برتر با شروع فصل جدید با مشکل مواجه هستند.

وی در پاسخ به مشکلات ورزشگاه هایی مانند وطنی قائم شهر و مرحوم سیروس تحیتران انزلی خاطرنشان کرد: علاوه بر آن ورزشگاه هایی که نام بردید، همچنان در حال رصد وضعیت ورزشگاه های شهرهای دیگر هستیم و فردا یکی از همکارانم به امتیاز خبرقائم شهر از ورزشگاه شهید وطنی.

وی گفت: بر اساس قوانین شورای تامین استان، مشکلات ورزشگاه آزادی را او تصمیم گیری می کند و در صورت رفع نشدن مشکلات، مجوز برگزاری را نمی دهد. کوچکترین نگرانی در مورد ورزشگاه آزادی داریم اما ورزشگاه های دیگری هم هستند که مشکلات زیادی دارند.


سرویس خبر شماره: 1835758
07 مرداد 1401 @ 13:33 |
5.6 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

مهدی در ادامه صحبت های خود گفت: ورزشگاه نفت مسجد سلیمان شرایط میزبانی ضعیفی دارد. ما از این اتفاقات راضی نیستیم و وضعیت خوبی نداریم. علاوه بر اینها لیگ های اول، دوم و سوم را داریم که شرایط خیلی سخت تری هم دارند و برنامه ریزی سخت شده است. ما الان دو ورزشگاه آزادی و دستگردی در تهران و چهار تیم لیگ برتری داریم و اگر یک تیم قهرمانی هم در آن هفته بازی کند برایمان سخت می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سهیل مهدی اعلام کرد که ورزشگاه های اکثر تیم های لیگ برتری برای شروع فصل جدید با مشکل مواجه هستند. مشکلی که با توجه به زمان اندک باقی مانده تا شروع لیگ بیست و دوم باید حل شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ ابتدا درباره مشکلات ورزشگاه آزادی بیان کرد: یکی از تخصصی ترین سازمان های ورزشگاه سازی در کشور، شرکت توسعه و تجهیز است که خوشبختانه مالک ورزشگاه آزادی است. از آنها خواستیم که از هماهنگی های انجام شده در ورزشگاه آزادی به ما اطلاع دهند. آنها تاکنون کارهایی انجام داده اند، اما هنوز گزارش جدیدی دریافت نکرده ایم.

وی ادامه داد: در تختی آبادان، امام خمینی (ره) اراک، ورزشگاه کرمان و سایر ورزشگاه ها پیشرفت داشته ایم. ورزشگاه مس کرمان هم آماده نبود. آنها پیشرفت خوبی داشته اند اما به شرایط مطلوب نرسیده اند و این باشگاه در حال آماده سازی ورزشگاه شهید باهنر است.