شرایط دنیای عجیب فاینورد و فرصت های سوزان

شاگردان جهانبخش که پس از 4 برد متوالی در لیگ اردیویسه هلند و لیگ اروپا در آخرین بازی خود مقابل مارسی فرانسه محروم بودند، امشب نتوانستند به پیروزی برسند و به یک امتیاز در خانه مقابل آیندهوون بسنده کردند.


سرویس خبر شماره: 1823366 |
18 ارديبهشت 1401 ساعت 23:32 |
13,407 امتیاز خبر|

1نظرات

نیمکت پر جلوی آیندهوون؛

فاینورد با پیروزی امشب مقابل هلند می توانست اختلاف خود را با آیندهوون به 4 امتیاز کاهش دهد و امیدوار باشد دو هفته مانده به پایان فصل به پلی آف لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند اما این تساوی و فرصت سوزاندن جهانبخش باعث شد تا لیگ اروپا بازی کند. -آخر

ملی پوش ایرانی فاینورد شب تساوی تیمش مقابل آیندهوون روی نیمکت بود.

علیرضا جهانبخش، ملی پوش ایرانی فاینوردی که در 12 بازی اخیر خود در ترکیب قرار نگرفته، امشب مقابل آیندهوون در جمع 11 نفره اصلی قرار نگرفت و تا پایان نیمکت نشین شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تیم فوتبال فاینورد که در 5 دیدار اخیر خود مقابل آیندهوون شکست نخورده و دو برد و سه تساوی کسب کرده است، در ادامه روند شکست ناپذیری خود مقابل این تیم با تساوی 2 بر 2 به 68 امتیازی شد و در رده سوم جدول لیگ اردیویژه ماندنی در هلند قرار گرفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در مهم ترین بازی هفته سی و یکم لیگ اردیویژه هلند، تیم فوتبال فاینورد که برای سیزدهمین بازی متوالی علیرضا جهانبخش را در ترکیب ندید و نیمکت نشین بود، به مصاف هم می رود. تیم دسته از ساعت 19:15 امشب. دومی آیندهوون بود.