شرایط شمس آذر برای انتقال بازیکن به سپاهان


سرویس خبر شماره: 2052526
13 جولای 1403 در 3:45 ب.ظ.
6.6 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

گودرزی باید از سرمربی تاییدیه بگیرد

سران شمس آذر قزوین هنوز تصمیمی در خصوص انتقال بازیکنان خود به سایر تیم ها نگرفته اند.

شرایط شمس آذر برای انتقال بازیکن به سپاهان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از قطعی شدن انتقال میلاد زکی پور از سپاهان به استقلال و همچنین احتمال جدایی امید نورافکن از شیرهای طلایی به مقصد ملوان، سران باشگاه اصفهانی به دنبال جذب یک مدافع چپ خواهند بود.

حسین گودرزی مدافع چپ دست جوان شمس آذر که مورد توجه استقلالی ها هم هست حالا به عنوان گزینه اصلی جانشینی میلاد زکی پور به حساب می آید و سپاهانی ها در این زمینه حرکت هایی انجام داده اند.

مهم ترین مانع انتقال گودرزی به سپاهان، قراردادی است که این بازیکن با شمس آذر بسته است و جدایی او منوط به رضایت باشگاه قزوینی است.

سپاهانی ها قصد دارند با سران باشگاه شمس آذر مذاکره کنند و با آنها موافقت کنند اما مشکل اصلی این است که هنوز وضعیت مدیرعامل و سرمربی شمس آذر برای فصل آینده مشخص نیست. و این مشکل باعث تاخیر در انتقال گدرزی می شود.

شمس آذری ها در حال حاضر قصد ندارند به هیچ بازیکنی رضایت دهند. آنها منتظر تصمیم باشگاه داران برای انتخاب مدیرعامل و سپس سرمربی تیم هستند تا با نظر آنها نقل و انتقالات انجام شود.

گفتنی است مدیران شمس آذر به دنبال تمدید قرارداد سعید دخی به عنوان سرمربی هستند اما این مربی هنوز تصمیم نهایی خود را در خصوص ادامه یا قطع همکاری با شمس آذر نگرفته و همه چیز را به تعویق انداخته است. در روزهای آینده

مجله اخبار فوتبال داخلی