شرایط معافیت مشاغل آزاد با عنوان معین جام تختی

بر اساس تصمیم کادر فنی و بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، برخی از مدعیان تیم ملی از حضور در رقابت های بین المللی مسابقات قهرمانی جهان تختی معاف شدند.

شرایط معافیت مشاغل آزاد با عنوان معین جام تختی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال” و به نقل از مهر، چندی پیش مسابقات کشتی آزاد کشور به عنوان اولین مرحله از مسابقات انتخابی تیم ملی طی روزهای 28 تا 30 دی ماه در سالن شهدا برگزار شد. هفتمین دوره تیراندازی تهران و برترین وزنه برداران دهمین دوره مسابقات انتخابی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2023 مشخص شدند.

البته این رقابت ها در غیاب برخی از مدعیان اصلی کشتی آزاد ایران مانند رضا اطری در 61 کیلوگرم، رحمان عموزاد در 65 کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در 70 کیلوگرم، یونس امامی در 74 کیلوگرم، محمد برگزار می شود. نخودی در ۷۹ کیلوگرم، حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم، کامران قاسم پور. در 92 کیلوگرم و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم برگزار شد و نفراتی مانند علی سوادکوهی و امیرعلی آذرپیرا به دلیل صلاحدید کادر فنی و به دلیل عملکرد خوب در جام جهانی آمریکا در مسابقات قهرمانی کشور کشتی نگرفتند.


سرویس خبر شماره: 1870954
29 فوریه 1401 ساعت 08:05
329

0نقطه نظر

به این ترتیب این خواستگاران باید برای حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آماده شوند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در این بین برخی از مدعیان به دلیل مصدومیت و با صدور گواهی پزشکی در این مسابقات شرکت نکردند که از جمله آنها یدالله محبی به دلیل عمل جراحی زانو و محمدحسین محمدیان و امیرحسین فیروزپور نیز به دلیل عدم حضور در میدان به میدان نرفتند. به گواهی دکتر هرچند تکلیف این مدعیان باید به زودی با بررسی مدارک و مدارک پزشکی توسط کادر فنی مشخص شود.

البته گفته می شود با توجه به چرخه انتخابی، از بین بهترین ده گانه هایی که در لیست اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا قرار دارند، در صورت کسب مدال طلا در این عرصه قاره ای، اجازه حضور در جام تختی را خواهند داشت. .

اما تاریخچه جام تختی و اهمیت حضور مدعیان در این جام بین المللی با مسابقات قهرمانی کشور کاملا متفاوت است و به استثنای رحمان عموزاد و کامران قاسم پور دو طلایی کشتی آزاد در مسابقات جهانی همچنین امیرمحمد یزدانی که از حضور در جام تختی معاف هستند، تمامی مدعیان باید از این مرحله وارد چرخه انتخابی تیم ملی شوند.