شرط می بندم رئال امباپه و هلند را جذب کرد!

این قرارداد کجاست؟
پدرم آن را در جای امنی در کاسرس نگه داشت.

مهمترین جنبه های معامله چه بود؟
اینکه فلورنتینو و فیگو یک سری تعهدات قانونی به یکدیگر دادند، نه به عنوان رئیس رئال مادرید یا باشگاه. مقررات ورزشی مانع از توافق نهایی با یک بازیکن شش ماه مانده به پایان قراردادش می شود که برخلاف توافق ما بود. اما می خواهم بگویم علیرغم شایعات، فیگو هیچ وقت به این قرارداد اعتراض نکرد.

قرارداد چند صفحه بود؟
دقیقا یادم نیست خیلی وقته قرارداد رو ندیدم ولی حدودا چهار صفحه.

فلورنتینو پرز رویاهای بزرگی برای بازسازی رئال مادرید پس از 22 سال دارد.

آیا او به بررسی های زیادی نیاز داشت؟
آنها می خواستند قرارداد کاملاً محرمانه باشد. من و خوزه لوئیس متوجه شدیم که یک سری تعهدات بین دو طرف با همان تعداد و عواقب توافق شده است. ما در مورد تعادل مالی در قرارداد هواپیما صحبت کردیم. به همین دلیل متوجه شدم که این قرارداد قانونی بوده و از ابتدا شکی در مورد انتقال لوئیز فیگو وجود نداشت.


سرویس خبر شماره: 1816810 |
06 فروردين 1401 ساعت 13:19 |
9,712 |

1نظرات

بازی بزرگ پرز;

با دانستن اینکه فلورنتینو پرز را می شناسید، آیا می گویید او امباپه را به خدمت گرفته است؟

آیا آنها حتی شما را با میلیون ها یورو وسوسه کردند؟
آنقدر که فکر می کنید.

دقیقا. البته رئال مادرید می توانست از اول ژانویه امباپه را به صورت رایگان به خدمت بگیرد. اما اگر طرف مقابل به هر دلیلی انصراف دهد، باید بند فسخ بزرگی مثلاً حدود یک میلیارد یورو بپردازد. در رئال مادرید مد شده است. در ژانویه، رئال مادرید می تواند مانند ژوئن، جولای یا آگوست، با امباپه قرارداد قطعی امضا کند.

این قرارداد مهم چگونه نهایی شد؟
این روند حدود سه ماه قبل از انتخابات آغاز شد. پائولو فوتره و خوزه فیگو، مدیر برنامه لوئیس فیگو با من تماس گرفتند. پائولو قبلاً از من خواسته بود که امکان انتقال یک بازیکن بزرگ را بدون اینکه باشگاه یا بازیکن چیز خاصی به من بگوید را در نظر بگیرم. ساعاتی قبل از اولین دیدار بود که متوجه شدم درباره رئال مادرید و لوئیز فیگو صحبت می کنیم.

چقدر احتمال دارد که اگر امباپه با پاری سن ژرمن تمدید شود، بند فسخ کوچکی در قراردادش لحاظ شود؟
می توان شرطی را وضع کرد که به صورت یک طرفه قرارداد را برای مدت معینی فسخ می کند. اما این بند باید بدون مجازات باشد، قانون فرانسه اجازه آن را نمی دهد. من حاضرم شرط ببندم که فلورنتینو پرز قبلا با امباپه و ارلینگ هالند قرارداد بسته است. امباپه ممکن است قراردادی امضا کرده باشد که در صورت صرف نظر از آن، مثلاً یک میلیارد یورو غرامت بپردازد.

آیا تا به حال به شما پیشنهاد قرارداد داده اند؟
چندین بار. قبل از اینکه سخنرانی پرز توسط یک روزنامه نگار سابق به نام خوزه آنتونیو آبلان منتشر شود. اما مهم نیست و من هرگز این قرارداد را نمی فروشم، زیرا حرف و وفاداری برایم ارزشمندتر است.

بعد از توافق اولیه باید قرارداد دیگری نهایی می شد، درست است؟
بله، البته، زیرا فلورنتینو در آن زمان فقط یکی از اعضای باشگاه و یک نامزد بود.

بله، اما فلورنتینو که در آن زمان رئیس باشگاه نبود.

و ارلینگ هلند؟
شنیده ها حاکی از آن است که در دو فصل آینده بهتر است این دو بازیکن جذب شوند. اما می دانم که پس از شکست هری کین در سال 2021، سیتی می خواهد شماره 9 را امضا کند و از نظر مالی بسیار قوی به نظر می رسد تا در این نبرد مقابل رئال مادرید پیروز شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سال 2000 بود که انتقال لوئیز فیگو از بارسلونا به رئال مادرید باعث شهرت فلورنتینو پرز در دنیای فوتبال شد. اما جالب اینجاست که پرز حتی قبل از انتخاب به عنوان رئیس جدید باشگاه با او به توافق رسیده و حتی در قرارداد خود طرفین در صورت کناره گیری 30 میلیون یورو غرامت خواهند کرد. ویسنته مونتز، وکیل متخصص در حقوق بین‌الملل ورزش که در آن زمان به فلورنتینو پرز کمک زیادی کرد تا لوئیس فیگو را به خدمت بگیرد، جزئیات این قرارداد را فاش کرده است.

آیا در مورد این دو قرارداد از سوی رئال مادرید مشورت شد؟
نه و من آن را ضروری نمی دانم. خوزه لوئیس دل واله و خاویر لوپز فار و تیمشان در باشگاه حضور دارند.

این یک بازی جادویی است، اما او روی همه چیز شرط بندی می کند.

با تفاوت های کوچک، اما آیا با شرایط کیلیان امباپه مشابه آنچه برای فیگو رخ داد موافق هستید؟

از اولین جلسه تا تصمیم گیری برای توافق روی کاغذ چقدر طول کشید؟
حدود یک هفته. برای چنین قراردادی بیش از هر چیز دیگری باید رویاپردازی کرد.

در اول آوریل، فلورنتینو روند انتخابات را آغاز کرد. در همان روز، پدر هلند و نماینده او مینو رایولا به والدبباس سفر کردند و مورد استقبال خوزه آنخل سانچز و جانی کالافات قرار گرفتند. آیا شباهتی بین این موارد می بینید؟

و به صورت مکتوب قرار دهید؟
حدود دو سه ساعت.

روند مذاکرات چگونه بوده است؟
سپس با خوزه لوئیس دل واله، یکی از مهمترین مدیران حقوقی باشگاه، و همچنین با وکیل و دست راست فلورنتینو پرز صحبت کردم. زمانی که روز نهایی شدن قرارداد فرا رسید، از ساعات اولیه صبح با هم بودیم و متن نهایی را آماده کردیم.