شرمنده ام و بابت حرفی که زدم عذرخواهی می کنم

گواردیولا درباره بازی حساس چهارشنبه مقابل آرسنال در لیگ برتر گفت: برای مدتی شرایط خوبی نداشتیم، اما خوشبختانه تیم اکنون در شرایط خوبی است. بازی سختی مقابل آرسنال داریم. این یک جنگ واقعی است و ما تمام تلاش خود را برای پیروزی در آن انجام خواهیم داد. بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و هنوز صحبت از قهرمانی سخت است. بعد از این بازی باید چند بازی خارج از خانه انجام دهیم و لیگ قهرمانان اروپا هم هست. بازی مقابل آرسنال می تواند به طور کامل شرایط را برای تیم تغییر دهد و ما باید در این بازی پیروز شویم.

پپ هنگام دفاع از منچسترسیتی که متهم به تخلفات مالی است، گفت: “آیا تقصیر ماست که استیون جرارد لیز خورد؟ آیا می دانید در آنفیلد چه اتفاقی افتاد؟ من نمی خواهم به استیون جرارد بی احترامی کنم اما آیا این تقصیر ما بود؟”

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی از استیون جرارد به خاطر اظهارات اخیرش عذرخواهی کرد.

این یادداشت را هم بخوانید: همه منتظر مرگ منچسترسیتی، بهترین تیم دهه اخیر هستند!/ حسودی می کنی; ساکت باشید و از آنها یاد بگیرید



سرویس اخبار فوتبال خارجی

گواردیولا چندی پیش در مورد استیون جرارد چیزی گفته بود که واکنش های زیادی را به همراه داشت. او در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی مقابل آرسنال گفت: از جرارد به خاطر اظهارنظر احمقانه و غیر ضروری که انجام دادم عذرخواهی می کنم. جرارد می داند که چقدر برای او احترام قائل هستم و چقدر برای من مهم است. من از خودم خجالت می کشم. او لیاقت حرف من را نداشت. من به آنچه در دفاع از باشگاه گفتم اعتقاد داشتم، اما از جرارد خوب صحبت نکردم و نماینده خوبی برای سیتی نبودم. با جرارد تماس گرفتم و از او عذرخواهی کردم. من همچنین از همسر و فرزندان جرارد عذرخواهی می کنم.”