شروع انتقاد یونایتد؛ دالوت و مالزی اهداف اصلی هستند


سرویس خبر شماره: 1846191
10 اکتبر 1401 @ 19:20
2.7 هزار |

0نقطه نظر

زن و شوهر تنهاچ که در عقب استفاده می شد در برابر جک گریلیش و فیل فودن کاملاً درمانده بودند. البته نباید فراموش کرد که ملاسیا و دلوت در ابتدای مسابقه کارت زرد گرفتند و به همین دلیل در دقایق بعد مانند طناب زنی بودند که باید تعادل خود را روی یک طناب نازک در ارتفاع بالا حفظ کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اریک تنهاچ در تابستان امسال در اولین روزهای حضورش روی نیمکت منچستریونایتد 220 میلیون پوند هزینه کرد تا ستاره های مورد علاقه خود را خریداری کند. از جمله اینکه او 14.6 میلیون پوند برای خرید تایرل مالزی هزینه کرد.

عملکرد ضعیف بازیکنان منچستریونایتد در باخت 6-3 مقابل منچسترسیتی، اریک تنهاچ و خریدهای تابستانی 220 میلیون پوندی او را مورد انتقاد قرار داده است.

شروع انتقاد یونایتد؛  دالوت و مالزی اهداف اصلی هستند

پس از شکست سنگین 6 بر 3 یونایتد در دربی امروز منچستر، عملکرد ضعیف دیوگو دالوت و اریک تنهاچ مدافعان مالاسیا و شیاطین سرخ مورد انتقادهای زیادی قرار گرفت.

منتقدان مالزی را مقصر گل سوم سیتی می دانند. این گل روی ارسال دی بروین برای فیل فودن به ثمر رسید. این ستاره سابق فاینورد در نیمه اول به قدری بد بازی کرد که مجبور شد در بین دو نیمه از اریک تنهاچ بشنود که نیازی به بازگشت به زمین ندارد و لوک شاو به جای آن وارد زمین می شود. او نفس راحتی کشید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

منتقدان می گویند که به خصوص در نیمه اول رویارویی یونایتد با سیتی، شیاطین سرخ با حملات وحشیانه سیتی از جناحین روبرو شدند و مدافعان کناری در مواجهه با این هجوم حملات ناتوان بودند. روزنامه سان دقایقی پیش در یادداشتی با اشاره به عملکرد ضعیف دو تیم مالزی و دالوت، تنهاچ با دیدن عملکرد آنها حتما از هزینه های تابستانی خود پشیمان شده است.