شروع تحقیقات یوفا در مورد اتهام رشوه خواری باشگاه بارسلونا/ولکن نه مشکل کاتالان ها

خاویر تباس، مدیر اجرایی لالیگا گفته است، خوان لاپورتا، رئیس فعلی بارسلونا، اگر نتواند درباره پرداخت‌ها توضیح دهد، باید استعفا دهد. رئال مادرید همچنین گفته است که برای دفاع از حقوق قانونی خود در دادگاه حاضر خواهد شد.

یوفا گفت: «بازرسان اخلاقی و انضباطی برای بررسی نقض احتمالی چارچوب قانونی یوفا توسط باشگاه بارسلونا در رابطه با انریکه نگیرا منصوب شده‌اند.»

این مطلب را نیز بخوانید: برد بزرگ بارسلونا در پرونده جنجالی؟/ این مورد ثابت نشد!



سرویس اخبار فوتبال خارجی

بارسلونا به فساد و سوابق تجاری جعلی متهم شده است و دادستان ها ادعا می کنند که باشگاه 8.4 میلیون یورو (7.4 میلیون پوند) به خوزه ماریا انریکز نگریرا و شرکتش Dasnil 95 پرداخت کرده است. بارسلونا که هر گونه تخلفی را رد می کند، اعتراف کرد که این پرداخت ها به Dasnil انجام شده است. 95 بین 2001 و 2018.

یوفا باید درباره پرداخت های بارسلونا به نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا تحقیق کند. یوفا بازرسان اخلاقی و انضباطی را برای تحقیق در مورد پرداخت هایی که ادعا می شود برای تصمیمات داوری مطلوب انجام شده است منصوب کرده است.

باشگاه بارسلونا با خوزه ماریا انریکز نگریرا به عنوان نایب رئیس کمیته داوری فنی (CTA) و در ازای دریافت پول برای انجام اقداماتی به نفع باشگاه بارسلونا قرارداد شفاهی کاملاً محرمانه ای منعقد کرده است. دادستان .