شروع مجدد این لیگ جذاب مصادف با شروع جام جهانی است

لیگ برتر فوتبال بانوان ایران پس از دو هفته وقفه برای دیدارهای تیم ملی در آبان ماه از ساعت 13 فردا از سر گرفته می شود.

شروع مجدد این لیگ جذاب مصادف با شروع جام جهانی است

برنامه هفته چهارم لیگ برتر بانوان به شرح زیر است.
مارین – بادرود، تهران
ایساتیس کاران فارس – سپاهان
زارع باتری، سنندج – پیکان البرز
پالایش گاز ایلام – خاتون بام
شهرداری سیرجان-کیان نیشابور



مجله اخبار فوتبال داخلی

تیم ملی بانوان ایران نیز در دو بازی آبان ماه مقابل بلاروس موفق شد اولین پیروزی تاریخ خود را مقابل یک تیم اروپایی کسب کند و با پیروزی و تساوی برابر این تیم، رکورد پیروزی صددرصدی بلاروس ها در یک مسابقه را به نام خود ثبت کند. علیه ایران

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تنها پس از برگزاری سه هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران (جام کوتسار) برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی تیم ملی بانوان مقابل بلاروس در تهران، این لیگ متوقف شد و اکنون پس از گذشت بیش از دو هفته. گذشت، این مسابقات فردا یکشنبه 8 آبان ماه همزمان با شروع جام جهانی مردان آغاز می شود.

با این حال هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان فردا از ساعت 12 ظهر از ساعت 13 با برگزاری پنج دیدار همزمان برگزار می شود که تاکنون دو تیم کرمانی خاتون و شهرداری سیرجان در رده های اول و دوم جدول قرار گرفته اند. رتبه بندی جدول با هفت امتیاز و تفاضل گل مساوی. اما این دو تیم تنها تیم های هفت امتیازی در جدول فوتبال بانوان نیستند و تا اینجای کار ایساتیس کاران فارس است که پارسال قهرمان لیگ یک کشور شد و اولین حضورش در لیگ برتر را داشت و امسال دو تیم را تعقیب می کند. با هفت امتیاز کرمانی است.


سرویس خبر شماره: 1854363
28 نوامبر 1401 ساعت 23:20
899 امتیاز خبر

0نقطه نظر

یک تیم شیرازی در تعقیب دو تیم کرمانی؛