شروع مذاکرات؛ کار لیورپول بسیار سخت است

علاوه بر این، باشگاه هایی مانند رئال مادرید و منچستریونایتد نیز شرایط جذب این هافبک خلاق را دنبال می کنند. بعید به نظر می رسد دورتموند حاضر باشد جود بلینگهام را با کمتر از 100 میلیون یورو بفروشد و این امکان وجود دارد که او گران ترین انتقال تابستانی سال آینده باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

با وجود شروع مذاکرات، لیورپول برای جذب جاد بلینگهام نبرد سختی خواهد داشت.

شروع مذاکرات؛  کار لیورپول بسیار سخت است

به گزارش “ورش سه”، جود بلینگهام، هافبک انگلیسی و تکنسین دورتموند سال گذشته عملکرد فوق العاده ای داشت و نظر تیم های مطرح اروپایی را به خود جلب کرد. لیورپول آنقدر مصمم به جذب بلینگهام است که قبلاً برای تابستان آینده حرکت کرده و مذاکرات آغاز شده است، اما آنها برای جذب جود بلینگهام، حداقل در کوتاه مدت، مشکل خواهند داشت. نشریه اکو لیورپول مدعی شده است که در حال حاضر چشم انداز چندان مثبتی برای دستیابی به توافق با دورتموند برای انتقال جود بلینگهام قبل از شروع جام جهانی و تکلیف باشگاه انگلیسی برای جذب این جوان وجود ندارد. ستاره آسان نیست .


سرویس خبر شماره: 1844801
30 سپتامبر 1401 @ 8:49 ب.ظ
21.2 هزار امتیاز خبر|

8نقطه نظر

دورتموند سال گذشته ستاره های بزرگی مانند ارلینگ هالند و جیدون سانچو را از دست داد و حاضر نیست جود بلینگهام را به راحتی آزاد کند. علاوه بر این، او در این فصل به مرکزی ترین بازیکن تیمش تبدیل شده و رهبر دورتموند نامیده می شود. حتی در فصل گذشته هیچ بازیکنی به اندازه جود بلینگهام برای دورتموند در تمامی رقابت ها بازی نکرده است. در مجموع 3787 دقیقه در 44 بازی و تمام بازی‌های منظم ثابت می‌کند که دورتموند کاملاً به جود بلینگهام متکی است و شواهد نشان می‌دهد که او بازیکن مهمی برای تیمش شده است.