شرکت تامین کننده VAR تا پایان هفته انتخاب خواهد شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اخیرا هیات مدیره فدراسیون فوتبال ایران با دو تامین کننده تجهیزات VAR جلسه ای برگزار کرده و طرحی را به آنها ارائه کرده است. پس از جلسه مذکور مقرر شد پس از تایید نهادهای نظارتی با یکی از این دو شرکت قرارداد بسته شود و همزمان با آموزش داوری تجهیز ورزشگاه ها با کمک داوران تصویری آغاز شود. حتی بعد از یک هفته هم این اتفاق نیفتاد.

به گفته مهدی تاج امروز یا فردا باید شاهد انتخاب تامین کننده تجهیزات VAR باشیم. در صورت تحقق این وعده رئیس فدراسیون فوتبال، باشگاه های لیگ برتری پس از عقد قرارداد با شرکت مذکور، روند همکاری با این شرکت را برای تجهیز ورزشگاه های خود آغاز خواهند کرد. فدراسیون فوتبال پیش از این اعلام کرده بود که نقشی در تامین مالی این برنامه ندارد و قرار است باشگاه ها شخصا این وظیفه را بر عهده بگیرند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی در خصوص زمان تقریبی اتمام کار خاطرنشان کرد: به دنبال VAR هستیم و رگولاتورها در مورد دو شرکتی که اعلام آمادگی کرده اند نظر دهند. روز سه شنبه در سازمان مذکور جلسه داشتم و قرار شد روز چهارشنبه نظر نهایی را اعلام کنند. اگر این اتفاق بیفتد به سرعت آموزش داوران را آغاز می کنیم.


سرویس خبر شماره: 1852619
18 نوامبر 1401 ساعت 08:40
1.6 هزار |

0نقطه نظر

طبق اطلاعیه رئیس فدراسیون فوتبال:

مهدی تاج از انتخاب شرکت ارائه دهنده VAR برای فوتبال ایران امروز یا فردا خبر داد.

شرکت تامین کننده VAR تا پایان هفته انتخاب خواهد شد

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در بخشی از گفتگوی خود با شبکه خبر یکی از دغدغه های من را اجرای VAR دانست و گفت: قبلا هم گفته بودم اگر انتخاب شوم، یکی آقای کی روش و دو نفر را می آورم. مشکل VAR حل میکنم