شرکت کنندگان در مناقصه عمومی در اولدترافورد برای بازی امشب مقابل رئال بتیس – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

گزارش شده است که مناقصه‌دهندگان بی‌صدا نیز در حال رقابت هستند، که تصور می‌شود کنسرسیوم‌های مستقر در آمریکا باشند، که گمان می‌رود آنها نیز این هفته در منچستر حضور داشته باشند.

یونایتد که در ترکیب دو موفقیت دیگر در جام حذفی قرار دارد تا به جام کارابائو که در حال حاضر در کیف است، اضافه شود، امیدوار است امشب با غلبه بر حریف اسپانیایی خود، یک پای خود را در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا قرار دهد.

پیشنهاد شیخ جاسم گزینه مورد علاقه فعلی برای برنده شدن در مسابقه است، اما هنوز هیچکس به ارزش ۶ میلیارد پوندی گلیزر نزدیک نشده است.

یونایتد قبل از سفر فاجعه بار به آنفیلد در فرم خوبی قرار داشت، در فصلی که هنوز هم می تواند فصلی برجسته برای باشگاه باشد، چه خارج از زمین و چه در آن.

این دو پیشنهاد عمومی از سوی شیخ جاسم از قطر و میلیاردر انگلیسی، سر جیم رتکلیف و کنسرسیوم او ارائه شده است.

پیشنهاد افتتاحیه از طرف مناقصه گران عمومی در حدود 4.5 میلیارد پوند است و گلیزرها سرسختانه به قیمت درخواستی خود پایبند هستند.

شیخ جاسم و راتکلیف خود در این مراسم حضور نخواهند داشت، اما انتظار می رود اعضای مهم حزب در میدان حضور داشته باشند.

مردان اریک ده هاگ در آخر هفته از پشت باخت مشترک باشگاه ها خارج می شوند.

منچستریونایتد امشب به دنبال بازگشت به پیروزی مقابل رئال بتیس است.

با تمام این اتفاقات در پس‌زمینه، یونایتد فقط امیدوار است که به بازی‌های برنده فوتبال بازگردد و فصل خود را به مسیر اصلی بازگرداند.

https://thepeoplesperson.com/2023/03/09/public-bidders-in-attendance-at-old-trafford-for-tonights-game-against-real-betis-260870/ منبع:

پیشنهاد دهندگان اولین رویکردهای رسمی خود را برای باشگاه انجام داده اند و مذاکرات بیشتر در این هفته در منچستر انجام می شود.

خارج از زمین، یونایتد در بحبوحه فروش است، به نظر می رسد که سلطنت آشفته خانواده گلیزر به پایان خود نزدیک شده است.

همانطور که گزارش شده است توسط بی بی سینمایندگانی از پیشنهاد دهندگان مربوطه قرار است عصر امروز در اولدترافورد حضور داشته باشند.